חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יועץ תנועה – פרטים שכדאי לדעת

יועץ תנועה חיוני למגוון רחב של פרויקטים בתחום הבניה, מאחר והוא אחראי על תכנון והכנה של נספחי התנועה, הנדרשים לצורך קבלת היתר הבנייה וטופס 4. היועץ אמור ללוות אתכם לכול אורך הפרויקט ולייצג אתכם מול הוועדה המקומית והמחוזית. אחד התפקידים המרכזיים של יועץ התנועה כולל מקסום מקומות החניה בפרויקט, באמצעות תכנון מושכל והכנת הסדרי התנועה באזור. לאחר בחינת השטח יועץ התנועה אמור לספק לכם את פתרון החניה האידיאלי ביותר לפרויקט, בין אם מדובר על התקנה של מכפילי חנייה או רובוט תת קרקעי.

יועץ תנועה – במה הוא יכול לתרום לפרויקט שלכם?

יועץ תנועה וחניה מנוסה ומקצועי יכול לתרום המון לפרויקט שלכם, מאחר והוא אחראי על תכנון של גישה נוחה ובטיחותית לחניון. המטרה היא ליצור הסדרי תנועה שיאפשרו השתלבות נוחה ויעילה בכביש, ללא החשש מיצירת עומסי תנועה ופקקים. באמצעות בדיקת התוכנית האדריכלית של הפרויקט, היועץ יוכל לסייע לכם למקסם את כמות מקומות החניה המתוכננים, תוך כדי שמירה על חיסכון מקסימלי בעלויות. היועץ אמור להכין את נספח החניה בהתאם לדרישות ולתקנים של משרד התחבורה והרשות המקומית וכמובן להגיש אותו לאישור העירייה. מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ תנועה כבר בתחילת הדרך, במטרה להבטיח לעצמכם תכנון מושכל ומקצועי. הדבר יימנע את הצורך בביצוע של תיקונים יקרים בהמשך הדרך וייעל את העבודה השוטפת.

מה כדאי לדעת לגבי יועץ תנועה?

  • אחת הדרכים של היועץ להפחית בעלויות הפרויקט היא להוריד רמת השירות בחניון. רמת השירות מהווה מדד למידת הנוחות של משתמשי החניון והיא נעה בין 1 ל- 3. הרמה הראשונה הינה הנוחה ביותר, ואילו רמה 3 מעידה על צפיפות ואי נוחות עבור המשתמשים. באמצעות הקטנת החניות ניתן למקסם את כמות החניות בשטח נתון, על חשבון נוחות השימוש. אופציות אחרות כוללות התקנה של מכפילי חניה או מתקני חניה.
  • יועץ חניה חייב להיות מהנדס תנועה, מאחר ומדובר על מקצוע הדורש אחריות רבה והבנה מעמיקה של כל הנושא. זוהי הדרך היחידה להבטיח תנועה בטיחותית בתוך החניון, השתלבות נוחה בתנועה וכניסה ויציאה בטיחותיים מהחניון.
  • כדאי לדעת כי העלות של יועץ תנועה משתנה בהתאם לסוג הפרויקט ולרמת המורכבות שלו. המחיר עבור בניין מגורים ינוע לרוב סביב 500 – 1,500 ₪ לחניה, בהתאם לכמות המרתפים ולצורך להתקין מתקן חנייה או מכפיל חנייה. לעומת זאת, המחיר עבור פרויקט מסחרי יהיה לרוב נמוך יותר, בהתאם לכמות החניות הנדרשת.

אנו בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות נשמח לספק לכם יועץ תנועה מקצועי ומנוסה. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לסייע לכם בתכנון והכנת נספחי תנועה וחניה לצורך קבלת היתר בנייה וטופס 4. יועץ התנועה שלנו ילווה אתכם לכל אורך התהליך ויבטיח לכם התנהלות מהירה ויעילה יותר. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

קרדיט לתמונות FREEPIK

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן