חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשהילדים בבית הספר במבשרת ציון פגשו את המשטרה – "הם היו מאושרים"

"הברק בעיניים היווה הוכחה לחוויה נפלאה": מאות תלמידי בית הספר במבשרת ציון, פגשו הבוקר את השוטרים ואמצעי המשטרה השונים.

במסגרת פעילות בקרב רבדי הקהילה השונים אותה עורכת לאורך השנה משטרת מחוז ירושלים, התקיימה היום פעילות בהובלת השוטר הקהילתי במבשרת ציון, רס"מ בני בראשי, יחד עם השוטרים רס"ר אור עובד ועמית לרר מתחנת הראל, והגברת אטל מרדכי-בוזגלו, מדריכת זהירות בדרכים, נגישות ואורח חיים בטוח מחוז מבשרת ציון ומטה יהודה.

בפעילות זאת שהתקיימה בבית הספר "מולדת" שבמבשרת ציון, נטלו חלק כ-300 תלמידי כיתות א׳-ד׳ של בית הספר ובמהלכה הוצגו לתלמידים יחידות המשטרה השונות, ביניהם- פרשים, כלבנים, אופנוע היס״מ ורחפן משטרה, כל אלו העוסקים סביב השעון לשמירת ביטחון הציבור, שלומו ורכושו.

כחלק מיום קהילתי זה המהווה גורם מקשר בין המשטרה לאזרח, שותפו התלמידים כחלק פעיל מתצוגת האמצעים השונים וניכר היה לראות כי התרגשו ושמחו מאוד מקיום הפעילות עבורם.

רס"מ בראשי שהוביל את הפעילות סיפר בסיום- "אני רואה ביום מסוג זה אמצעי חשוב לחיזוק הקשר עם הקהילה, בפרט כאשר מדובר בדור צעיר וסקרן מטבעו וכך החשיפה של השוטר כאדם, אמצעי המשטרה השונים ותפקידי השוטרים, מאפשרת לילדים להכיר את עבודתם של לובשי המדים, כחולים וירוקים כאחד, כל אלו העוסקים בשמירת חייו של הציבור, ביטחונו ורכושו. חשוב לא פחות היה לראות בסוף היום את החיוך והתרגשות על פניהם של התלמידים".

הגברת אטל מרדכי בוזגלו, סיכמה אף היא את חווית היום וסיפרה- "האושר שאפף את התלמידים, הברק בעיניים והתגובות הנפלאות, היוו הוכחה נוספת לכך על חוויה נפלאה, ערכית ומשמעותית".

כל התמונות: דוברות משטרת ישראל

מזעזע: ביקש מקטין להביא את קרובת משפחתו מהמעון, ואנס אותה באתר בניה – וההלם הגדול – זה נעשה עם כמה קטינים

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן