חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר זיהוי של אחד החוקרים: תושב מזרח העיר נעצר בחשד לניסיון עוקץ בכביש

תושב מזרח ירושלים שב לבצע תרגיל עוקץ נהגים בכביש. אתמול הוא נעצר על ידי השוטרים בירושלים יחד עם אדם נוסף, זמן קצר לאחר שניסו לבצע את העוקץ ללא הצלחה. חקירת המשטרה נמשכת. כך המקרה נחשף והחשודים נעצרו ע״י המשטרה.

בפעילות חקירתית מהירה בסיוע מרכז השליטה של מחוז ירושלים, עצרו אמש שוטרי יחידת השיטור העירוני בעיר שני חשודים, לאחר תלונה של תושב ירושלים כי ניסו לבצע לו עוקץ שעות ספורות קודם לכן.

ככל הנראה בעת המעשה אחד החשודים חבש כיפה על ראשו, וטען כלפי הקורבן כי יש תקלה ברכבו. ערנותו וחשדו של המתלונן שדיווח על שארע למשטרה, סיכלו את מזימתם.

על פי החשד, אתמול בשעות הבוקר יצא המתלונן משכונת מגוריו בצפון העיר ירושלים.

בעת שעצר ברמזור שביציאה מהשכונה, נעצר בסמוך אליו רכבם של שני החשודים. בשלב זה הם סימנו בידם לעברו כי הוא נדרש לעצור בצד. לאחר שחלף את הרמזור, עצר עם רכבו בצד הדרך ובסמוך נעצרו שני החשודים שטענו בפניו כי יש תקלה חמורה ברכבו- יציאת מים מהאגזוז, ולדבריהם הדבר מעיד על בעיה במנוע הרכב.

אילוסטרציה, רכב. צילום: דוברות משטרת ישראל

כבר בשלב זה התעורר חשדו של הקורבן, ובתגובה ציין בפניהם כי יסתדר לבדו ואיננו זקוק לעזרתם, בפרט לאחר שהבחין שאין טיפת מים אחת שנוטפת ממערכת הפליטה כפי שטענו החשודים. על אף סירובו, ניסו החשודים לשכנעו להצטרף עמם לנסיעה ובהמשך, הציע אחד החשודים לקורבן לרשום את מספר הטלפון הנייד שלו במידה ויזדקק לסיוע, אז גילה הקורבן כי אין מדובר כלל באדם יהודי למרות הכיפה שלראשו.

בעקבות כך, דיווח הקורבן למשטרה על שהתרחש ונפתחה חקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים. חוקרי המשטרה החלו מיד לבצע פעולות לאיתור הרכב והחשודים.

כעבור זמן קצר, הרכב אותר במרכז העיר ושני החשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, נעצרו והועברו לתחנת המשטרה לחקירה. בחיפוש ברכבם, איתרו שוטרי יחידת השיטור העירוני כיפה בה עפ"י החשד השתמש החשוד לצורך העוקץ.

מחקירה ראשונית, התחזק מיד החשד כי הרקע למעשה הנו פלילי, זאת לאחר שאחד מחוקרי תחנת לב הבירה נזכר כי טיפל לפני מספר שנים בפרשייה דומה שבה היה מעורב אותו חשוד שנעצר אמש. אז עצר נהגים באמתלות שונות שנסובו על תקלה "דמיונית" ברכביהם, תוך טענה מצידו כי תיקן את התקלה, ודרישה לתשלום מאותם נהגים שנפלו בתחבולותיו סכומי כסף של אלפי ש"ח.

במהלך היום, הובאו השניים בפני בימ"ש שהאריך את מעצרם ב-5 ימים נוספים, עד ליום שני הקרוב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן