חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא להעברת משאיות: הורים ללוחמים מחו במעבר כרם שלום

למעלה ממאה הורים ללוחמים הגיעו למחות באזור מעבר כרם שלום נגד משאיות החמאס: "סיוע הומניטרי לעזה הורג את חיילי צה"ל".

למרות שאזור המחאה במעבר כרם שלום הוכרז כשטח צבאי סגור, הורים ללוחמים צעדו דרך השדות באזור, במחאה על העברת סיוע לחמאס בעזה.

הורים רבים ללוחמים הגיעו הבוקר לאזור מעבר כרם שלום להפגין נגד העברת משאיות סיוע למחבלי חמאס שטובחים בחיילינו בעזה.

את המחאה יזמו 'צעדת אמהות הלוחמים' וארגון 'תורת לחימה' במטרה לחסום את המשאיות שמעבירות סיוע לחמאס.

ההורים שהגיעו באוטובוסים ושיירת רכבים נתקלו באזור ניר יצחק במחסום משטרתי שניסה למנוע מהם להגיע ולחסום את המשאיות. לאחר שהמשיכו בנסיעה התברר להם כי אלוף פיקוד הדרום ירון פינקלמן הוציא הבוקר צו שטח צבאי סגור נגד הורי החיילים למשך היום כולו, כדי למנוע מהם את קיום המחאה.

צילום: דוברות מטה המאבק של האמהות

ההורים והפעילים הרבים התפצלו למספר נקודות והחלו לצעוד בכבישים כאות מחאה כשהם קוראים בין היתר "סיוע הומניטרי הורג את חיילי ישראל" ו"אסור לעצור עד לחיסול כל תומכי חמאס.

מובילת המחאה, סימה חסון, אמא ל-2 לוחמים בגולני וצנחנים: "לא נאפשר הכנסת סיוע 'הומניטרי' לרוחצים בעזה. לא ניתן לאלוף פינקלמן או למשטרה לעצור אותנו מלקיים את המחאה הצודקת. בושה שיש גורמים שמעדיפים לרצות את החמאס במשלוחי סיוע על פי חופש הביטוי. אנחנו ממשיכים בכל הכח. המחאה שלנו היא למען הילדים שלוחמים בעזה ולמען עם ישראל".

מארגון תורת לחימה שיזמו את המחאה נמסר: "חיי חיילנו אינם הפקר. עצור שהקונספציה חזרה לשלוט אצל בכירי הצבא והדרג המדיני שחושב שבעזרת סיוע לחמאס יהיה שוב שקט. נמשיך להילחם ולזעוק על המחדל החמור בהספקת סיוע לרוצחי ילדנו".

יו"ר אם תרצו מתן פלג מסר: "הכנסת משאיות לרצועת עזה היא חרפה. היא צעד מודע של הכשלת ישראל במלחמה. ישראל אפילו לא עומדת על כך שהמשאיות יעמדו על הגבול ומי שירצה סיוע יגיע למשאיות. אלא הפוך. המשאיות נכנסות פנימה. דבר שאין לו תקדים בהיסטוריה. זו איוולת. חרפה וחולשה שרק תוביל להריגת חיילינו. בושה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן