חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע צמיד טניס יהלומים הוא מתנה מדויקת לאישה

מדוע צמיד טניס יהלומים הוא מתנה מדויקת לאישה

אם אתם מחפשים תכשיט מושלם לרכוש במתנה לאישה אהובה ויקרה, אין ספק כי צמיד טניס מהווה את הבחירה הטובה ביותר. מדובר על אחד התכשיטים המרהיבים ביופיים. הוא שזור ביהלומים מנצנצים וקורצים בחן לכל אישר אשר עונדת אותם. הם משתקפים ומחזירים קרני אור ויש להם עיצוב קלאסי ומדויק רק להם. אין ספק כי יש להם סטייל יוקרתי לצד אותנטיות והם יכולים להשתלב בצורה מרהיבה בכל לוק באשר הוא ולא משנה אם מדובר על לוק פשוט או אלגנטי. הם משדרים פאר וקלאסיקה ויוצרים מראה נקי ומדויק. אין פלא כי הם ידועים כפופולאריים ביותר והם מעטרים את הידיים של לא מעט נשים.

מהו צמיד טניס?

צמיד טניס הוא תכשיט קלאסי ונצחי אשר מגדיר את היוקרה מחדש. הוא מורכב מיהלומים קטנים או מאבני חן אשר משובצים על גבי רצועות מתכת דקה ומעניקים לה מראה עדין ויוקרתי. המונח "צמיד טניס" נטבע לאחר שכוכבת הטניס האגדית כריס אוונס איבדה את צמיד היהלומים שלה במהלך טורניר אשר נערך בשנת 1987. כאשר השופטים ביקשו ממנה מספר פעמים להשלים את המשחק היא ביקשה לעצור אותו ולחפש אותו  במגרש, כאשר הייתה בטוחה שהיא בכל מקרה תזכה בטורניר. מאז סגנון זה של תכשיט זכה לכינוי זה והתכשיט המדובר מוענק פעמים רבות כביטוי לאהבה חזקה. לאור הרבגוניות שלו הוא הפך לפופולארי ביותר בקרב ציבור רב גילאי והוא מציע לכל אישה את האפשרות להתלבש בסטייל וליצור לעצמה מראה ייחודי.

סוגים של צמידי טניס

את הצמידים המדוברים ניתן למצוא בסוגים שונים, כאשר צמידי זהב לבן מהווים את הסוג הפופולארי ביותר. לזהב הלבן יש מראה בהיר ונוצץ אשר בולט יותר מזהב מוזהב מסורתי והוא משלב היטב עם יהלומים ומציע ניצוץ נוסף וזאת מבלי להיות ראוותני ומוגזם מדי. המתכת המדוברת נחשבת לעמידה לאורך הזמן ועם תחזוקה נכונה וכן ניקיון שגרתי הוא יכול להחזיק מעמד לאורך פרק זמן משמעותי ביותר.

מעבר לכך שניתן למצוא אותם בזהב לבן או צהוב, הרי שניתן למצוא סגנונות שונים של יהלומים המשובצים בצמיד. ניתן למצוא צמיד ריבועים שעליהם משובצים יהלומים, בגרסה קשה או גמישה, בסגנון יהלומים עגולים המשבצים אותו ועוד. לא פעם מעצבי תכשיטים מציעים כיום לעצב את הצמיד המדובר בהתאם לסגנון האישי ולרצון הייחודי של כל אישה ועל כן, אם אתם מחפשים כזה שבלתי אפשרי למצוא בחנויות התכשיטים, אתם פשוט יכולים לחפש חנות המציעה עיצוב בהתאמה אישית של התכשיט המדובר.

אין ספק כי מדובר את התכשיט היפה ביותר שניתן להעניק כמתנה לכל אישה לרגל אירוע מיוחד או סתם בכדי להביע אהבה או הערכה. מדובר על תכשיט שיכול לעבור מדור לדור ולא פעם מעבירים אותו בין אימהות לבנות במעמדים מרגשים כגון: אירוסין, חתונה ועוד.

צילום: PIXABAY

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן