חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה ההבדל בין אולם אירועים לגן אירועים?

מה ההבדל בין אולם אירועים לגן אירועים?

אם אתם מתכננים אירוע, קטן או גדול, אנחנו קודם כל רוצים להגיד לכם, מכל הלב, מזל טוב. בין אם אתם מתכוננים לבר המצווה של הבן ובין אם אתם מתכננים את בת המצווה של הבת, חתונה קטנה או רבת משתתפים, הרי שלפני כל ההכנות והפרטים אותם צריך לברר, בראש ובראשונה, מדובר על אירוע משמח ומרגש במיוחד.

במאמר הבא אנחנו רוצים לדבר על היתרונות והחסרונות של קיום אירוע במתחם סגור או בגן אירועים פתוח. כאן תמצאו את כל המידע הדרוש לכם כדי לבחור את הלוקיישן המדויק לקיום האירוע. אנחנו ממליצים לכם לקחת משהו לשתות, להישען אחורה ולנשום, עכשיו נעשה סדר בכל מה שאתם צריכים לדעת.

הדבר החשוב ביותר לקיום האירוע

השלב הראשון בדרך להפקה של כל אירוע, הוא בחירה של מיקומו ובחירה של התאריך המתאים לקיום המאורע. לבחירה הזו יש השלכות משמעותיות משני טעמים. ראשית, זה הרגע בו נקבע מועד האירוע, כלומר, רק לאחר בחירת המיקום, אפשר יהיה להמשיך את תהליך התיאום עם יתר הספקים המקצועיים. שנית, הבחירה הזו קובעת, במידה רבה, מה יהיה האופי של החתונה או בר המצווה. בסופו של דבר, הסביבה משפיעה באופן ישיר, על התחושות של האורחים. לצורך העניין, רק לשם ההמחשה, חתונה בגן אירועים, במקום פתוח, דורשת מהאורחים והאורחות להגיע בבגדים נוחים, כאלו המתאימים לשהייה באוויר הפתוח. יהיו מי שיבחרו להגיע עם בגדים קצרים וקלילים יותר, יהיו מי שיבחרו להגיע בנעליים נוחות ונטולות עקבים. כל בחירה כזו של מי מהמוזמנים, מושפעת מהבחירה הראשונה שלכם, היכן תרצו לערוך את המסיבה שלכם.

על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות

מה צריך לדעת על אולם אירועים:

המאפיין הבולט של אולם אירועים זו העובדה כי מדובר על מתחם סגור, מקורה, בו מתקיימים האירועים השונים. כמובן, ישנם הבדלים דרמטיים בין אולמות שונים ברחבי הארץ. בכל מקום תמצאו עיצוב שונה וסטייל קצת אחר, אבל הרעיון הוא אותו רעיון. המסיבה מתרחשת במתחם סגור. ישנם לא מעט יתרונות לבחירה באולם דווקא. המסיבה לא תושפע מתנאי מזג האוויר, אפשר לקיים את האירוע עד שעות מאוחרות יחסית, משום שהמוזיקה הסואנת לא מפריעה לשכנים וכן הלאה. החסרונות הם בעיקר, בעובדה כי אנחנו מדברים על אופי אחר לאירוע. אם אתם מדמיינים חתונה בסגנון כפרי, בדרך כלל אולם אירועים לא יתן לכם את המענה הזה. אבל אם אתם דווקא מעוניינים לעצב את החתונה בסגנון אורבני או קלאסי, הרי שזו האופציה הטובה ביותר עבורכם.

מה כדאי לדעת על גן אירועים:

באמת, גן אירועים מאופיין כמתחם כפרי, טבעי, כאשר האירוע למעשה, מתקיים במתחם המתכתב עם הנוף הטבעי של האיזור. יש מי שמחפשים עיצוב מסוג זה ובדרך כלל, אנחנו מדברים על מי שמדמיינים חתונה באווירה קלילה, פשוטה ונינוחה. אם אנחנו מדברים על אירוע צהריים, למשל, בת מצווה ביום שישי וכיוצא באלו, הרי שלא פעם, מדובר על האופציה הטובה ביותר, עבור מי שמחפשים ליצור אווירה פסטורלית. חשוב לזכור, משום שמדינת ישראל היא מדינה חמה לאורך מרבית ימות השנה, ישנם לא מעט גני אירועים המאפשרים לערוך מקומות ישיבה לאירוע במתחם סגור. בכל אופן, אם זו הבחירה שלכם, נסו לקיים את האירוע באביב או בסתיו. כדי להתחמק מהחמסין הלוהט של הקיץ ומהגשמים בחורף.

הכי חשוב, זה להקשיב ללב

אמנם, בישראל, אפשר למצוא אינספור מקומות נפלאים, לקיום אירועים בסגנונות שונים. אבל בראש ובראשונה, עליכם לזכור כי אתם אלו אשר יכולים להגיד, איך אתם מדמיינים את האירוע שלכם. ההמלצה שלנו, לפני היציאה לדרך, לפני בחינה של מקומות שונים בכל רחבי הארץ, נסו לרשום על דף מה השיקולים המרכזיים שלכם בבחירת המקום לאירוע. הגדירו מסגרת תקציב כללית, נסו להבין מה חשוב לכם יותר ופחות, ערכו רשימה כללית של מוזמנים, כדי שתוכלו להבין מה סדר הגודל של האירוע ובעיקר, הקשיבו לעצמכם. אף אחד לא דורש מכם לקבל החלטות פזיזות וככל שתדעו לדייק את הצרכים שלכם, כך תוכלו לבחור נכון יותר בסופו של דבר.

צילום: PIXABAY

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן