חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הוביל למותן של בנות הדודות בגבעת שאול?

מחקירה ראשונית התברר שהצעירות החליטו להתאבד יחדיו אחרי משבר נפשי אליו נקלעו. אחת הבנות השאירו מכתב למשפחתה בו כתבה שהיא פוחדת לאכזב את הוריה. הסיפור העצוב של חני ושטרנה שרה 


חני סוליש ושטרנה שרה קלפמן קפצו בלילה אל מותן מבניין גבוה בגבעת שאול.

בתחילה שיערו כוחות ההצלה שמדובר באחיות אך מאוחר יותר התברר כי מדובר בבנות דודות, האחת מירושלים, והשניה, חני סוליש מנתניה.

השתיים, בנות למשפחות חבדניקית, חוו ככל הנראה משבר נפשי שהוביל אותן להחלטה הכואבת לשים קץ לחייהן. אחת מהבנות השאירה אחרי מכתב ושיתפה שהיא אינה מוצאת את עצמה ופוחדת לאכזב את הוריה.

עובר אורח ששהה בגבעת שאול בשעת ההתאבדות, שמע את צעקת הבנות והזעיק כוחות הצלה. כשצוותי רפואה הגיעו התברר כי השתיים סבלו מחבלות רב מערכתיות וקבעו את מותן במקום.

חני ושרה שטרנה

 

בנתניה התפשטה הערב הבשורה בכאב רב. חסידי חב"ד ומקורבים להוריה של חני, פרסמו מכתב בו נמסר: " ברוך דיין האמת. בלב כאוב ומרוסק הננו להודיע על פטירתה של הנערה הנפלאה מסורה ונתונה למבצעי הק' של הרבי חניכת מוסדותינו חנה ע"ה סוליש, בת חברנו השליח הרב נח ורעייתו הגב' רעיה סוליש שיחיו,משלוחי הרבי בנתניה ומנהל הפעילות בעירנו. הלויה תתקיים הערב אור לכ"ד טבת בבית העלמין בשיכון ותיקין בנתניהי. ויה"ר שלא נדע עוד שוד ושבר בגבולנו ומיד ממש נראה בגאולה השלימה והרבי בראשנו. בית חב"ד ומוסדות חבד נתניה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן