חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הסכנות בשמירה על הנשק הפרטי בבית

מה הסכנות בשמירה על הנשק הפרטי בבית

מדינת ישראל היא מדינה בה יש כל הזמן מתיחות בטחונית לצערנו ולא מעט ישראלים מחזיקים בנשק פרטי אצלם בבית. העניין הוא שמצד אחד, הכלי אשר אמור לשמור על החיים, יכול להפוך למפגע בטיחותי רציני. אמנם, פעמים רבות חשוב לשאת את הנשק הפרטי על הגוף, אבל במידה ואתם בוחרים להניח אותו בכספת מכל סיבה שהיא, היינו ממליצים לשמור עליו מחוץ לבית. אם אתם רוצים לשמוע עוד על הנושא ובעיקר, לשמור על עצמכם ועל היקרים לכם מכל, זה הזמן לצלול פנימה.

מדוע לשמור נשק בבית זה מסוכן

אנחנו אמנם לא מאחלים זאת לאף אחד, אבל אנחנו כן רוצים להתעכב על הנקודה הזו. למה בעצם לשמור את הנשק בבית זה כל כך מסוכן? ראשית, משום שאנחנו לא יכולים לקחת אחריות על שאר בני הבית. אם מתגוררים בבית ילדים קטנים, אם אתם מארחים בשבתות וכן הלאה, אתם אף פעם לא יודעים מי ימצא את הנשק ומי יעשה בו שימוש, גם אם רק בצחוק. תאונות איומות עלולות להתרחש רק משום שבשוגג, מצא את הנשק האדם הלא נכון.

שנית, כאשר אתם שומרים על הנשק בבית, אתם לא יכולים להבטיח שהוא יהיה מוגן כאשר אתם לא נמצאים. לצערנו, פריצות מתרחשות בכל יום, בכל רחבי הארץ. בין אם אתם נוסעים לחופשה ארוכה ואפילו רק לארוחת שישי אצל קרובי משפחה, אתם לא יכולים לדעת מי יכנס הביתה ומי יפרוץ את הכספת. מטבע הדברים, הדבר האחרון שתרצו הוא להפקיר את הנשק בידיים הלא נכונות.

נקודה אחרונה וחשובה גם כן, כאשר אתם לא שומרים על הנשק במקום מאובטח ומסודר, אתם לא מבוטחים. התנאים לאחזקת נשק בישראל דורשים מבעליו של הנשק לקחת עליו אחריות. כל עוד אתם לא שומרים על הנשק עליכם, איך תהיו בטוחים כי איש לא ייקח אותו במרמה? איך לא תמצאו את עצמכם חשופים לתביעה כזו או אחרת?

מה היתרונות של מתחם כספות מסודר

במתחם כספות, אתם בעצם מקבלים את כל מה שלא תקבלו בבית. תיהנו מהפקדה של הרובה או האקדח בתוך כספת לנשק עשויה היטב, משוריינת,  העומדת בתו התקן המחמיר ביותר. אבל לא תיהנו רק מהגנה של כספת לנשק. אלא, המתחם כולו מרושת במצלמות אבטחה, בהן מתבונן צוות מיוחד בחמל ייעודי. שומרים בשר ודם מסתובבים סביב הכספות וגם המקום עצמו, מוגן במערכות מיוחדות, אשר מגינות על המקום מפני בני אדם, מפני שריפה פוטנציאלית או רטיבות. כך שלא פגעי מזג האוויר ולא בני האדם יכולים לפגוע בציוד שלכם. מעבר לכך, כל מה שנכנס לתוך הכספות, מכוסה בביטוח מקיף ואתם בעצם מקבלים כמו 'תעודת ביטוח'. תוכלו להכניס את הנשק בכל זמן שתרצו, בדיסקרטיות מלאה, כך לא תהיו מוטרדים בין אם אתם יוצאים מהבית לעבודה ובין אם אתם יוצאים עם בני המשפחה לטיול של כמה ימים בחוץ לארץ.

סוף מעשה במחשבה תחילה

בדיעבד, כולנו חכמים גדולים. אבל אם אנחנו רוצים לכסות את עצמנו, אנחנו צריכים לצפות את הסכנות האפשריות מראש. לכן, אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו לא לסמוך על הנס ולדבר איתנו בהקדם האפשרי. מהר מאוד תגלו כי הניסיון שלנו מקנה לנו את היכולת לספק פתרונות יצירתיים, גם בסיטואציות מורכבות. במידה ואתם צריכים עזרה וליווי, אם אתם רוצים להתייעץ, הנציגים שלנו כבר ממתינים לכם על הקו. כאן תמצאו כספת לנשק וכספת לכל דבר אחד, בהתאם לצרכים שלכם.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן