חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים אקססוריז למטבח החיצוני? מצאתם!

קרדיט תמונה FREEPIK

מטבח חיצוני תופס לאחרונה תאוצה. אנשים נהנים לארח באוויר הפתוח ואנשים עוד יותר נהנים לדעת שהבית עצמו נשאר נקי ונטול ריחות של בישולים. אז אם גם אתם בימים אלו התקנתם מטבח לצד פינת ישיבה ועתה מבקשים להבין מה לבקש מתנה לקראת החג הקרב, או אם פשוט מבקשים להבין כיצד ניתן להפוך את סך החוויה להרבה יותר נעימה, מוזמנים לגלות אלו אלמנטים קטנים עשויים לשדרג פלאים את האירוח הבא.

מוצרים משלימים עבור גריל

ראשית נציין שאם אוהבים לעבוד עם בשר, בהחלט מוטב לוודא שיש לכם סכינים ייעודיים ומקצועיים. סכין עבור פירוק בשר, סכין עבור פילוט דגים, סכין ייעודית עבור פריסה של נתחים וכדומה. מעבר לכך, רצוי לוודא שקיים מזלג פריסה וכמובן שגם משחיז סכינים, כך שתוכלו ליהנות מהרכישה לאורך זמן וללא תלות בנותן שירות חיצוני. מה עוד? ובכן אם במרפסת עומד לרשותכם גריל, מוטב שתשקלו לרכוש (או לבקש כמתנה) הופכן ייעודי לגריל, מרית גדולה, מלקחים לגחלים, הופכן המבורגרים, טופרים לפירוק בשר, סינר עור מקצועי, סלסילת עישון וגריל, תבנית נירוסטה ועוד.

מוצרים משלימים עבור מעשנה

עישון בשר היא תורה שלמה וגם פה ניתן למצוא מגוון עזרים מסייעים. שנתחיל? ובכן לצד שבבי עץ מכל מיני סוגים (מאפשרים משחק עם הארומה), גם מוטב לוודא שעומד לרשותכם נייר קצבים ומד חום. שנרחיב? ובכן נייר קצבים ייעודי עבור עטיפת נתחי בשר. פעולה פשוטה מעין זו מסייעת לשמר את המיצים שמופרשים, כך שהתוצאה הרבה יותר עסיסית. באשר למד חום לבשר, נציין שטמפרטורה מדויקת היא הסוד להצלחה, ועל כן מד חום כה חיוני – מסייע לדעת מהי הטמפרטורה הפנימית של הנתח (תשקלו לרכוש מד חום דיגיטלי שמחובר לו רגש באמצעות חוט). מה עוד? תשקלו לרכוש מארז תיבול עבור הכנה מקדימה של הנתחים.

מוצרים משלימים עבור הטאבון

אוהבים בצקים ומשוגעים על הקראסט הייחודי ששימוש בטבון מייצר? מוטב שתקיפו את עצמכם בשורה של כלים מסייעים. ראשית אנחנו מדברים על מרדה שמסייע להוציא ולהפוך פיצות וג'בטות מהתנור, ושנית אנחנו מדברים בוצ'ר הגשה מקצועי. מעבר לכך, מוטב לוודא שקיים ארגז התפחה, משטח עבודה סילקוני, כלי חיתוך לבצק, רשת לפיצה וכף סיבוב שמאפשרת לסובב בנוחות את הפיצה שנמצאת בטאבון. מה עוד? אפשרי להוסיף לרשימה מדחום לייזר שמאפשר לדעת מהי הנקודה הנכונה להוציא את המאפה ואף מוטב לשלב מחבת מברזל יצוק, ולו עבור עשייה של עופות, ירקות ודגים בטאבון.

מוצרים משלימים עבור סך הסביבה

עתה כאשר יודעים כיצד רכישת כלים ייעודיים בכל קטגוריה תומכת בסך התוצאה ובחוויית העשייה, נעבור לציין שגם באזור של המטבח החיצוני ניתן לתמוך לא מעט באמצעות כלים משלימים. פה אנחנו מציעים לרכוש מודולים למטבח חיצוני שעשויים מברזל עבה ומאסיבי במיוחד (קיימים מגוון גדלים – התאימו בהתאם לצרכים ואילוצי מקום). קמין חיצוני שמייצר אווירה מדהימה לצד טמפרטורה נעימה, מתקן ייעודי ומעוצב לשמירת עצים, סירים מיציקת ברזל (כולל פויקה), מתקן לחימום שולחני וכדומה.

עומדים לקראת רכישה? יש לנו טיפ עבורכם!

לסיכום נציין שתמיד יש מקום להוסיף אלמנט נוסף שיהפוך את סך השימוש להרבה יותר נוח ונגיש – ההיצע בהחלט גדול ומרשים. עם זאת, יש לוודא מהם החומרים, מי היא החברה שעומדת מאחורי המוצר, האם המוצר אכן עונה היטב על הצורך וכדומה. תזכרו שעדיף לרכוש פעם אחת וכמו שצריך מאשר לרכוש בזול, להתאכזב ולפגום בסך החוויה והתוצאה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן