חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משפחה של חסד: האם הגיעה לבקר, הבן רתם את חבריו ושיפץ את ביתו של הקשיש | כל הפרטים

המגבניקים בשיפוץ

הכל נשאר במשפחה: מפקד הצוות ביס"מ ירושלים נרתם יחד עם חבריו והתנדבו לשפץ את ביתו של קשיש ערירי תושב ירושלים לאחר שאימו של השוטר, במסגרת התנדבותה בעצמה, הגיעה לבית הקשיש להביא לו אוכל לפני מספר ימים ונחרדה ממצב הרעוע של דירתו.

שוטרי פלגת יס״מ מחוז ירושלים נרתמו החל משעות הבוקר ביחד עם מתנדבי עמותת סח״י ומתנדבים נוספים לשיפוץ ביתו של קשיש ערירי המתגורר במרכז העיר ירושלים. על המשימה אחראית הגברת אילנה גמליאל שהיא לא אחרת מאשר אימו של מפקד הצוות ביס"מ רס"מ שלמה גמליאל שרתם את חבריו למשימה הערכית.

המגבניקים בשיפוץ
צילום: דוברות משטרת ישראל

אילנה בעצמה מתנדבת בעמותה "עזרת אבות" השייכת לקרובת המשפחה ומספקת מזון לקשישים שידם אינה משגת ברחבי העיר ירושלים. לפני מספר ימים, הגיעה אילנה אל ביתו של קשיש ערירי ונחרדה מהמראה שנגלה לעיניה בשל מצב דירתו של הקשיש שאינה ראויה למגורי אדם.

לאחר ששיתפה בכך את בנה רס"מ שלמה גמליאל המשרת ביס"מ מחוז ירושלים, נרתמו השניים יחדיו יחד עם עמיתיו ליחידה ביס"מ ומתנדבי עמותת סח"י המסייעת לקשישים ומעוטי יכולת ומתנדבים נוספים, והגיעו אל ביתו של הקשיש והחלו במלאכת שיפוץ נרחבת למענו.

רס"מ גמליאל ציין כי: "מדובר בתחושה עילאית של תרומה לקהילה ולאדם מבוגר וערירי בפרט. זאת פעילות ערכית אליה נרתמו גם חברי ביחידת יס"מ מחוז ירושלים ושבסופו של יום, היא זאת שממלאת את ליבנו במיוחד שעשינו משהו טוב עם כל המתנדבים שנתנו יד ונרתמו לסייע במשימה."

המגבניקים בשיפוץ
צילום: דוברות משטרת ישראל

נהג רכב נפצע קשה בתאונה עצמית הלילה בעיר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן