חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתקדמים לסגר: ירושלים תחולק החל מהערב

החל מהערב ירושלים תחולק ויוטלו על תושבי העיר הגבלות תנועה גם בתוכה. משה ליאון: "מברך את הממשלה על ההחלטה". כל הפרטים על התקנות החדשות ותוקפן | מילן בן דוד-מועלם


ההכנות להסגר המלא הושלמו: במפה שפורסמה היום, ירושלים תחולק למספר רובעים והגבלות תנועה יוטלו בין השכונות כדי לצמצם את התפשטות הנגיף בין שכונה לשכונה:אורנים, אלונים, צפון, מזרח, מערב, מרכז ודרום.

הסגר יחל הערב בשעה 19.00 וימשך עד יום שישי בבוקר, כמו בכל שאר המדינה. קניות יתאפשרו רק בסמוך לבתים ועל מפירי התקנות יוטלו קנסות משמעותיים והם יוחזרו לביתם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאןן אמר על חלוקת העיר לאזורים מהיום ועד שישי בבוקר: "אני מברך את ממשלת ישראל על ההחלטה שנעשתה בשיתוף פעולה מלא איתנו.

ההחלטה מתייחסת לחג הפסח והיא תקפה מהיום בשעה 19.00 ועד יום שישי בבוקר, בדומה לשאר חלקי המדינה. נמשיך לעשות כל מאמץ, יחד עם הממשלה, לשמור על בריאות הציבור, להימנע מהידבקות של כל חלקיו, ולמגר את הקורונה".

 

מה בתקנות החדשות? מהערב ועד לשישי ב-6:00 לא יהיה ניתן לצאת להצטייד במזון, תרופות ומוצרים חיוניים וקבלת שירותים חיוניים אלא ביישוב מגוריו למעט אם ביישוב מגוריו לא קיימים שירותים אלו ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו. סופרים, מכולות ומאפיות מצות יהיו פתוחים עד 15:00 מחר.

עצירת התחבורה הציבורית (למעט מוניות) מהשעה 20:00 הערב ועד ליום ראשון ב-8:00 בבוקר. המרחב האווירי ייסגר לטיסות נוסעים ועד ליום ראשון ב-8:00.

ממחר, ערב ליל הסדר ב-15:00 ועד 7:00 בבוקר יוטל עוצר. איסור יציאה מהבית למעט טווח של עד 100 מטרים. העברת ילדים בין הורים גרושים תותר בכל מצב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן