חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניידת המשאלות: הילד שהפך לשוטר ליום אחד

שוטרי תחנת עוז של מחוז ירושלים בהובלת השוטר הקהילתי של אבו תור וכחלק מפעילות ארוכת טווח של תחנת עוז ואימוץ בית הספר 'בן יהודה', בי"ס מעורב לילדים יהודים וערבים עם צרכים מיוחדים, אירחו אתמול ילד בן 13 עם צרכים מיוחדים משכונת אבו תור, והגשימו את חלומו להיות שוטר ליום אחד במסגרת "ניידת המשאלות" של משטרת ישראל.

לצד הפעילות המבצעית של תחנת עוז במחוז ירושלים, התחנה ממשיכה בפעילות למען הקהילה ואתמול, אירחו השוטרים בהובלת השוטר הקהילתי של שכונת אבו תור, את הילד והגשימו את חלומו להיות שוטר ליום אחד.

היום המיוחד התקיים בסיוע "ניידת המשאלות" של משטרת ישראל, הפועלת בכל רחבי הארץ ומגשימה את חלומם של ילדים עם מוגבלות או ילדים חולים, להיות שוטרים ליום אחד.

צילום: דוברות המשטרה

ניידת המשאלות אספה את הילד מביתו, הילד עלה על מדים ויצא עם השוטר הקהילתי לסיבוב בניידת וביקור בתחנת עוז של מחוז ירושלים.

בהמשך, הילד פגש בנציגי יחידות המשטרה בתחנה, ויחידת האופנועים שהציגו לו את יכולות המשטרה, כלבנים ופרשים.

את היום חתם טקס קבלת תעודה ודרגות אצל מפקד התחנה סנ"צ אבי ביטון שאמר מילים חמות לילד וציין כי": אני מתרגש בכל פעם מחדש לשמח ולעודד את רוחם של ילדים שבאמת זקוקים לכך, הפעילות עם המשטרה נותנת להם המון והם מתרגשים ושמחים על כך, ואין ספק שפעילות זו נותנת לנו השוטרים הרבה יותר ממה שהיא נותנת לילדים אלה".

תלפיות: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן