חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזיה – יהודה פרוידיגר חושף כמה עולה צנצנת קפה לעיריית ירושלים

הפוסט החריף של פרוידיגר – כמה עולה קפה טסטרס צ'וייס?

חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי יהודה פרוידיגר העלה הבוקר פוסט נוקב בו הוא תוקף את חבריו בהנהלת ירושלים וחושף את המחירים ההזויים ואת אחת הזוכות במכרזי העירייה.

בפוסט כתב פרוידיגר: " כמה עולה קפה טסטרס צ'ויס? לעירייה הוא עולה 37.44 ש"ח. היום אני קניתי ב27.90 ש"ח באתר. המחיר באתר הוא לצנצנת בודדת, במכרז של העירייה זה ל-6300! צנצנות. אולי בגלל שהעירייה קונה קפה ב…. "קרביץ"!.

השבוע כנציג שלכם בוועדת מכרזים, עצרתי מכרז של רכישת "כיבוד למשרדים וללשכות של העירייה ברחבי העיר". הזוכה במכרז הייתה רשת "קרביץ" שהגישה הצעת מחיר לכיבודים ולכלים חד"פ בהם משתמשים וצורכים בכל משרד, חדר מורים ולשכה עירונית כלשהי.

כל המחירים היו מוגזמים! אדם בודד בסופר שכונתי רונה במחיר זול יותר.

ביקשתי בדיקה חוזרת. הצלחתי לשכנע. המכרז ירד מסדר היום לבדיקה. זו עוד פעם שאני שומר על כספכם, תושבי העיר, בוועדת מכרזים ובכלל.

אנחנו בתקופת בחירות והמומחים אומרים לא לפרסם פוסט ארוך אלא כל יום פוסט קצר כדי להישאר בתודעה ולא להעיק, אבל אם רק אכתוב על מה שאני עושה בכל יום זה יהיה פוסט ארוך.

אתמול למשל עסקתי בהסעות של החנ"מ כאשר עיריית ירושלים עושה פיילוט בו מחזירים כסף להורים שיקחו את הילד בעצמם במקום בהסעה.

אפרט על זה יותר אבל אי אפשר שלא לכתוב כאן תודה ענקית לתמר גלפנד המנוע, המוח והדחפור של פיילוט זה! אין עלייך!!!!!

השתתפתי בפתיחת שנה של ישיבה תיכונית שפ"ע צפון בפסגת זאב. השנה(שנה שנייה של הישיבה התיכונית) לומדים בה כבר כ-60 תלמידים. בירכתי ובעיקר נהניתי מלראות יוזמה שלי קורמת עור וגידים והופכת מחזון למציאות!!

הלב שלי בתנועות הנוער ואתמול ביקרתי בבזאר הצדקה השנתי של סניף תנועת הנוער עזרא "מרכז". בשנה שעברה נאסף סכום אגדי של 50,000 והפעם כאשר הכסף יירתם למען זכרון מנחם אני מאמין שיישבר עוד שיא.

היום השתתפתי בחנוכת מבנה חדש ומרשים ביותר למינהל קהילתי – הר חומה – חומת שמואל . יחד עם ראש העיר Moshe Lion – משה ליאון התרגשתי מהתקדמות בינוי מבני ציבור בשכונה, מהקמת גני שעשועים ומבניית מבנים לתנועות הנוער בשכונה!

אז כפי שהמומחים אומרים, אם אתה רוצה להיבחר, תקצר! אז אסיים כאן למרות שאני טוען למנהל הקמפיין, אם אקצר איך יידעו הכל? איך כולם יידעו למה לבחור בי בעוד חודשיים?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן