חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סקירת כלי מטבח איכותיים לקראת חנוכה

סקירת כלי מטבח איכותיים לקראת חנוכה

חג האורים מהווה את ההזדמנות האולטימטיבית להאיר את הבית באור חדש ולשדרג את החללים באביזרים, רהיטים, גוונים חדשים.
המטבח הוא אחד החללים החשובים והשוקקים ביותר בסביבת המגורים ומומלץ להשקיע בתכנון נכון של המרחב, פתרונות אחסון שייעלו את העבודה בו וכמובן – כלי מטבח מעוצבים ופרקטיים שישרתו אתכם בנאמנות וגם ייראו נהדר כאשר הם מקשטים את השיש או מציצים מבין המדפים.
לכבוד חג החנוכה הקולקציות מתחדשות וזה הזמן להתחדש במוצרים איכותיים שנוכחותן בגדר חובה בכל מטבח.
לפניכם הכרות קצרה עם מספר כלי מטבח איכותיים ושימושיים שגם זוכים בפרשנות עיצובית מרעננת – נקודות האור של המטבח הביתי:

עושים סדר – מפנים מקום
כדי ליצור מראה של סביבת עבודה מאורגנת נקייה ויעילה יותר, כדאי להיערך מבעוד מועד ולהצטייד במגוון פתרונות אחסון כמו סטים של צנצנות בגדלים שונים על מנת שיכילו מזון יבש, חומרי גלם לבישול ויצרו גם עמדות ייעודיות לכל דבר כמו מעמד לספוג, משטח דקורטיבי לייבוש כלים, מעמד לקפסולות קפה. עכשיו אפשר להתחיל לרקוח מטעמים בסטייל.

נבחרת הסירים שאתם חייבים
אי אפשר לבשל בלי סיר והיות והמתכונים משתנים, הכמויות ואופן ההכנה ממנה למנה – כדאי להצטייד בסטים שונים של סירים בגדלים שונים לשימושים שונים כמו סיר מרק או סיר רחב שוליים לחמין, סיר אידוי וסיר לחץ מהיר להכנה של מגוון מעדנים כמו אורז.
חשוב להקפיד על סירים איכותיים כשיש סירים מחומרים שונים ותוספת ציפוי שמקנה עמידות.
העדיפו סירים עם ציפוי נון סטיק שמנוע את היצמדות המזון לתחתית הסיר וכדאי גם לבחור סיר בעל פיזור חום אופטימאלי ולוודא שהוא מתאים לכל סוגי הכיריים וגם לבחון עד איזו טמפרטורה הוא יכול לעמוד.

מחבת להצלחה
פריט חובה נוסף במטבח היא המחבת שעמה אפשר לטגן, להקפיץ או לחמם את המזון וגם במקרה הזה ישנו אוסף רחב של מחבתות בגדלים שונים לשימושים שונים כמו ווק להקפצה או מחבת פסים לגריל או מחבת ייעודית לפנקייק.
הגרסאות המתקדמות הינן בעלות ציפוי רב שכבתי וידי נירוסטה, ציפוי נון סטיק שכאמור מונע היצמדות. יש לוודא שניתן לשימוש לכל סוגי הכיריים ועד איזו טמפרטורה במידה ומכניסים לתנור. תתחילו לטגן את הלביבות לחנוכה בכיף!

אי אפשר בלי סכין
נבחרת הסכינים אף היא מרשימה ובבחירת סכינים כדאי שתהיה אחת לכל פונקציה חיתוך ירקות, בשר וכדומה. סכיני השף האיכותיות בעלות מבנה ייחודי ויכולת אחיזה ארגונומית נוחה וידידותית למשתמש. בדקו מה אורך הסכין וממה עשויה הסכין כמו פלדלת אל חלד ויש סכיני שף בעל להב מפוצל שיכולה להתאים למגוון סוגי חיתוכים.
לצד הסכינים כדאי להחזיק בשלוף כלי קיצוץ וחיתוך שיכולים ליעל את התהליכים כמו קוצץ ירקות ידני שחותך את הירקות בצורה אסתטית ובמהירות רבה או כותש ופורס של שום, גלגלת לחיתוך משולשי פיצה או מכונה ידנית שפורסת לחם.

אופים באהבה
חג החנוכה מהווה תירוץ נפלא לאפות מטעמים לאירוח להדלקת נרות וזה הזמן להצטייד בתבניות אפייה איכותיות ועמידות מסוגים שונים – מלבניות או עגולות, בצורת אינגליש קייק לעוגות מאורכות כשלעוגות אפשר להשתמש בתבניות קפיץ שמאפשרות שחרור המסגרת ושליפת העוגה והצגתה לראווה בקלי קלות. כדאי לוודא שהתבנית הינה בעלת חומר המונע את היצמדות הבלילה לתבנית וכן שהיא עמידה בחום גבוה למדי. כדאי לשדרג גם בכלי אפייה נלווים ומשלימים דוגמת רשת צינון למאפים או מטרפות טובות לערבוב יעיל.

מומלץ להשקיע בכלי מטבח טובים של מותגים מובילים שנקנו ממקום אמין ששם דגש על היצע רחב במחירים אטרקטיביים ולחדש את המטבח מקצה לקצה לכבוד החג ובישולי החורף.

צילום: freepik

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן