חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיריית ירושלים בהיערכות מיוחדת לרגל חודש הרמדאן | כל הפרטים

משה ליאון

עיריית ירושלים השלימה את היערכותה המיוחדת לקראת חודש הרמדאן שיחל בשבוע הבא. בהנחיית ראש העיר, נרתמה העירייה, בשיתוף מחוז ירושלים של המשטרה, למאמץ ארגוני רחב היקף בשורה ארוכה של תחומים: תחבורה, תשתיות, שיפור פני העיר, תרבות ורווחה, וזאת למען תושבי ירושלים המוסלמים והעולים לרגל.

אגף התברואה ערך מבצע נרחב להגברת הניקיון ואיסוף הפסולת ברחבי מזרח העיר. לטובת כך גם פינתה העירייה פסולת עפר, ופינתה מצבורי אשפה כחלק מניקיון הצירים המרכזיים.

נפרסה תאורת חג ברחובות מזרח העיר, נתלו עשרות שלטי ברכה בשלוש שפות ברחבי העיר ודגלים חגיגיים. רובדו כבישים ושופצו רחובות ראשיים. במהלך ימי הרמדאן תמשיך העירייה לבצע פינוי מוגבר של אשפה, ותדאג לניקיון הפארקים והגנים הציבוריים במטרה לאפשר אווירה חגיגית ומכובדת לאורך כל החודש.

משה ליאון
רה"ע משה ליאון, צילום: אודי דוד בן דוד

בנוסף להערכות בתחומי התברואה והתשתיות, יתקיימו אירועי תרבות וחברה במינהלים הקהילתיים ב-12 שכונות, במסגרתם ייפתחו מגרשים בית ספריים עם תאורה בשעות הלילה לטובת הקהילה, וייערכו טורנירים של ספורט בהשתתפות מאות בני נוער מכל השכונות. אגף הרווחה חילק השנה אלפי תווי קנייה למשפחות נזקקות על מנת לסייע בידיהן ברכישת מזון ומצרכים במהלך החודש.

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר: "אני מברך את כל תושביה ומבקריה המוסלמים של העיר במיטב הברכות והאיחולים לרגל חודש הרמדאן. עיריית ירושלים השקיעה השנה באופן חסר תקדים בשיפור חזות העיר, בתשתיות וברווחת התושבים, זאת בנוסף להערכות בתחום התחבורה וניקיון העיר.

כראש העיר של כל תושבי ירושלים החיים כאן ביחד, אעשה כל שביכולתי על מנת שחודש הרמדאן יעבור על כולנו בשלום ובביטחון. אני קורא לכולם לכבד את החודש הקדוש הזה, ולקיים אותו באווירה של כבוד הדדי וסובלנות."

שימו לב: משטרת ישראל מבקשת מהציבור סיוע באיתור נעדרת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן