חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרויקט אדריכלי ייחודי ב'הבית במקור חיים' של חברת מקור חיים | כל הפרטים

בניין, מקור חיים

פרויקט אדריכלי ייחודי ב'הבית במקור חיים' של חברת מקור חיים: 7 דירות נמכרו בפרויקט הבית במקור חיים בשכונת מקור חיים בירושלים  בכ- 15 מיליון ₪; אדריכל הבניין, שלום טל: "הבית במקור חיים תוכנן בהשראת האדריכלות המסורתית-אוריינטלית של שכונות בקעה והמושבה הגרמני. דגש מיוחד הושם על מוטיבים ירושלמיים, דוגמת האבן, המרפסות העגולות והמסגרות הייחודיות".

7 דירות נמכרו בפרויקט הבית במקור חיים בשכונת  מקור חיים בירושלים בכ-15 מיליון ₪. כך נמסר על ידי משווק הפרויקט איציק לוי. בפרויקט השייך לחברת מקור חיים, המשותפת לחברות גל אמרלד וי.ד בראזני.

הדירה האחרונה שנמכרה היא דירת מיני פנטהאוז, בקומה 10, בת 4 חדרים, בגודל 110 מ"ר, במחיר 3.3 מיליון ₪, הרוכש של הדירה מצרפת. הוא קנה את יחידת הדיור מבלי להגיע לארץ כלל בגלל הקורונה והסתייע במתווך ובעו"ד בכדי להשלים את העסקה.

הדירות הנוספות שנמכרו: דירה בת 3 חדרים עם גינה 67 מ"ר ב 2,090,598 ₪, מיני פנטהאוז  3 חדרים במחיר של 2,779,266. כמו כן נמכרה דירה בת 3 חדרים 82 מ"ר עם 2 מרפסות 9 מ"ר כל אחת 'במחיר 2.56 מיליון ש"ח. דירה נוספת בת 2 חדרים 47 מ"ר . 1.63 מיליון ש"ח.

משווק הפרויקט איציק לוי אומר כי בבניין מתוכננות 52 דירות הפרוסות על פני 11 קומות. בכניסה לבניין ישנו לובי יוקרתי ומזמין, לרווחת דיירי הפרויקט. לכל הדירות מרפסות, מחסן וחניה פרטית הממוקמת בחניון תת קרקעי. על רחוב הפרסה מתוכננת חזית מסחרית ייחודית.

לדברי לוי: "היתרון של שכונת מקור חיים שהיא נמצאת בסמוך לשכונות בקעה, המושבה הגרמנית, קטמון ותלפיות. הסמיכות שלה לשכונות אלו מאפשרת לתושבי מקור חיים ליהנות משירותי קהילה וחינוך באיזור. השכונה כלולה במנהל הקהילתי בקעה-רבתי.

מיקומה המרכזי של השכונה מאפשר גישה נוחה למרכזי קניות ובילוי: פארק המסילה, מתחם התחנה, קניון הדר, קניון לב תלפיות, מתחם yes planet ועוד. כמו כן בהתאם לתוכנית אב של עיריית ירושלים, בקרבת השכונה עתיד להיסלל קו רכבת קלה".

האדריכל שלום טל ממשרד טל הים אדריכלים אומר כי הבית במקור חיים הינו בניין בוטיק בעל מאפיינים אדריכליים ייחודיים, שתוכנן בהשראת האדריכלות המסורתית-ירושלמית של שכונות בקעה והמושבה הגרמנית.

לדבריו דגש מיוחד הושם על תכנון החללים הפנימיים של הבניין וכמו כן על המראה הייחודי המשלב אדריכלות עכשווית עם מוטיבים מקומיים, דוגמת האבן, המרפסות העגולות והמסגרות הייחודיות. טל: "ירושלים מהווה מרכז תרבות ורוח לאנשים בארץ ובעולם

המגורים בשכונת מקור חיים מאפשרים קרבה למרכזי התרבות, הספורט והרוח של העיר – תיאטרון ירושלים, תיאטרון החאן, מוזיאון ישראל, הכותל, הסינמטק, איצטדיון טדי – כולם במרחק הליכה ונסיעה קצרים". איציק לוי מוסיף כי בזכות התכנון האדריכלי המוקפד התאפשר תמהיל מגוון של דירות 2, 3 ו- 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

המפרט של הבניין והדירות עשיר. לבניין לובי כניסה מפואר ו-2 מעליות. גם לדירות מפרט מתקדם: פרקט בחדרי השינה, מטבח יוקרה המתואם לתכנית הדירה, חימום תת רצפתי חשמלי, חימום מים עם גיבוי חשמלי, מערכות מיזוג אוויר לכל חללי המגורים, זכוכית בידודית עם זיגוג כפול בכל הדירה, שליטה חשמלית בתריסים של חדרי השינה והמגורים כולל מנגנון פתיחה ידני לתריסים חשמליים עם מנגנון שבת.

בחדרים נקודות לטלביזיה וטלפון, בכניסה הראשית מערכת אינטרקום מתקדמת עם מסך  LCD ומערכת בית חכם, בחלל חוץ נקודות גז בגינות ובמרפסות ל- BBQ ברז גן בגינות ובמרפסות.

לפרויקט במקור חיים שותפות החברות גל ארמלד וי.ד בראזני, וביחד הן מחזיקות בבעלות על חברת מקור חיים: קבוצת גל אמרלד – קבוצת חברות בבעלות צביקה רז. הקבוצה פעילה מזה 20 שנה ומתמחה בייזום, הקמה וניהול נכסי נדל”ן, למגורים, מסחר ומשרדים. החברה יזמה וליוותה פרויקטים רבים שהסתיימו בהצלחה.

בתחום המסחר והמשרדים יזמה וליוותה החברה בניית בנייני משרדים בשטח של עשרות אלפי מ״ר בראשל״צ, תל-אביב ומבשרת .בתחום המגורים יזמה וליותה החברה בניית מאות דירות בירושלים, צור הדסה, בית שמש, מודיעין ות״א. החברה דוגלת בבנייה איכותית, יעילה ומותאמת לצרכי הדייר.

י.ד ברזאני הינה חברה משפחתית ותיקה הפועלת בענף הבנייה החל משנת 1991 .החברה נמצאת בבעלות דיין ויוסי ברזאני ומתמחה בתחום הייזום והבנייה ובתחום התשתיות. החברה השלימה עד כה עשרות פרויקטים בהצלחה.

החזון המלווה את החברה הוא תכנון מוקפד ובנייה באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת תוך עמידה בלוחות זמנים. ערכים אלה באו לידי ביטוי בכל הפרויקטים שהחברה ביצעה עד היום. החברה בעלת יציבות פיננסית גבוהה המשמשת אותה למימון וליווי הפרויקטים השונים.

בתחום המגורים החברה בנתה עד כה עשרות פרויקטים בהיקף של מאות יח"ד באזור ירושלים והסביבה. הפרויקטים שווקו בהצלחה לשביעות רצון הלקוחות. כיום החברה מנהלת הקמה של כ 1,500- יח"ד בשלבים שונים כמו גם פרויקטים למסחר ומשרדים.

בניין, מקור חיים
צילום: טל הים אדריכלים-הדמיה אסף פרץ
שני חשודים שהחזיקו סכין ותקפו שוטרים נעצרו במהלך הלילה | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן