חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית ציוד רפואי עבור מרפאות ובתי חולים

תמונות – Canva

בין אם אתם מנהלים מרפאה קטנה, או בית חולים גדול – עליכם להיות מוכנים ולתת מענה ראשוני כמעט לכל סיטואציה שתגיע לפתח דלתכם. על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש, הצעד הבסיסי והחיוני ביותר הוא, לרכוש ציוד רפואי מציל חיים. בכדי להעניק טיפול רפואי בסטנדרטים טובים, עליכם להחזיק בסט בסיסי של ציוד רפואי. במאמר הבא נדבר על מה זה ציוד רפואי, מה הוא כולל, מה החשיבות שלו והיכן מומלץ לרכוש אותו – בואו נתחיל.

מה זה ציוד רפואי?

המונח ציוד רפואי מעלה קונוטציות רבות הקשורות להצלת חיים, מחדר מיון, מכשירי החייאה, דרך תחבושות, ציוד חילוץ ועד לבתי חולים, חדר אחיות והמרפאה השכונתית. יש לזה סיבה טובה, המטרה של המקומות הללו היא להעניק טיפולים רפואיים רחבי טווח, עבור אנשים חולים, פצועים, מבוגרים, יולדות וכו'. ציוד רפואי הוא הלחם והחמאה של צוותים רפואיים. בעזרתם, הם מצילים חיים, פותרים בעיות, מיילדים נשים בהריון ומסייעים בהקלת הסבל הכרוך בחולי או פציעות שונות.

החל מערכות עזרה ראשונה מצילות חיים, הכוללות דפיברילטורים, מחוללי חמצן, מזרקי אפיפן לטיפול ראשוני בתסמיני אלרגיה. דרך ציוד חילוץ כמו, אלונקות וצווארון לראש. ציוד רפואי לטיפול בפציעות שונות כמו תחבושות אלסטיות, פדי גזה, חוסמי עורקים וגם ציוד פחות מוכר כמו, מד לחץ דם, סטטוסקופים וגם מוצרים לשמירה על הסטריליות כמו כפפות, נכנסים תחת היריעה המאוד רחבה של ציוד רפואי.

לכל פריט קטן, יש תפקיד גדול בתמונה הגדולה של מתן טיפול רפואי לאנשים הזקוקים לו. ניתן למצוא את הציוד הזה בבתי חולים, חדרי אחיות, קליניקות שונות ואפילו בחדרי כושר, בריכות שחייה ומרחבים ציבוריים המארחים אנשים רבים.

 

מה חשוב לדעת בעת רכישת ציוד רפואי?

הדבר הראשון, הוא לדעת  באיזה ציוד אתם צריכים להצטייד? במידה ואתם מנהלים בית חולים, חדר אחריות, או מרפאה מקומית, כנראה שתצטרכו ציוד מגוון ומורכב יותר, לעומת ארון העזרה הראשונה שיהיה במרכז קניות, או בחדר כושר. כשזה מגיע לטיפול באנשים, אנחנו ממליצים להתייחס לקטנה כגדולה ולרכוש ציוד רפואי איכותי, ממקום מהימן. בייחוד כאשר מדובר בציוד מציל חיים כמו, מכשירי החייאה, או אלונקות. ציוד בייצור זול, עשוי להישבר, או לא לעבוד כשורה תחת עומס או לחץ – במקרה כזה, הציוד עלול לעשות יותר נזק מתועלת ואפילו לגרום למקרים של רשלנות רפואית. שימו לב שאתם רוכשים ציוד בעל תווי תקן מקומיים ובינלאומיים המאשרים כי המוצר עבר בדיקות המאשרות את השימוש במוצר למטרה שלשמו הוא מיועד. לצד האיכות של המוצר עצמו, יש לשים לב כי הוא נוח ומותאם עבור הצוות הרפואי ומהטופלים גם יחד. לדוגמה, אם אתם רוכשים אלונקה, שימו לב כי היא מיוצרת מחומרים עמידים וחזקים, מיועדת לטווח משקלים רחב וכוללת מוטות הרמה ייעודיים.

איפה מומלץ לרכוש ציוד רפואי?

יש לא מעט חברות המציעות רכישת ציוד רפואי און ליין ובמשלוח ישיר עד אליכם. ניתן לבחור ציוד רפואי מתצוגות אליהן ניתן להגיע, לבחון ולהתרשם מאיכות הציוד ולבצע הזמנה במקום.

לפני ביצוע ההזמנה, מומלץ לוודא כי החברה ממנה אתם עתידים לרכוש את הציוד, הינה אמינה ובעלת ביקורות חיוביות. בדקו האם ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה, לקבל הסבר אודות המכשירים והציוד, האם יש מענה הולם לשאלות וכמובן, סיוע בהתאמה של ציוד לצרכים של הקליניקה, המרפאה או בית החולים שלכם. אל תשכחו האם החברה מספקת אחריות על מכשירי החייאה במידה וישנה תקלה. כל הפרטים הללו חשובים מאוד בבחינת החברה ממנה תרכשו את הציוד הרפואי שלכם.

כמה מילים לסיכום

לציוד רפואי זמין ואיכותי יש חשיבות די גדולה בניהול חלק ותקין של מרחבים טיפוליים. כמנהלים של צוות רפואי, או קליניקה, אתם אחראים על הבריאות של אנשים שאתם מטפלים בהם, ואין דבר יותר מספק מלהעניק סיוע שיקל על כאבם של אנשים, או אפילו, יציל את חייהם.

הגיע הזמן לצייד את המרפאה שלכם בציוד רפואי חדש? אתם בחברה הנכונה!

חברת אריאל מדיק, מספקת ציוד רפואי מציל חיים, איכותי ומקצועי, למוסדות, עסקים, ואנשים פרטיים. נציגנו ישמחו לענות לסייע לכם בהתאמה של ציוד רפואי ברמה הגבוהה ביותר!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן