חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרב במועצת העיר 📸

עו"ד יוסי חביליו דורש לבטל את הסגנות של אריה קינג. קינג בתגובה:  "אני מצפה שכל נבחר ציבור או עובד ציבור יצטרף לניסיונות ההרגעה"📸 מילן מועלם


תגובה אחת בטוויטר עוררה דרמה במועצת העיר: עורך הדין יוסי חביליו, יצא היום נגד המינוי של אריה קינג כסגן ראש העיר בעקבות פוסט שכתב קינג הקורא לפטר עובדת המשרד לירושלים.

אותה עובדת העלתה תמונה של איאד אלחאלאק, שעליה כתוב 'הרגתם אותי', דבר שעורר את זעמו של קינג שדרש מהשר לענייני ירושלים, הרב רפי פרץ לטפל בנושא.

הפוסט במוקד הסערה

 

חביליו כתב היום: "פעם אחר פעם מוכיח אריה קינג שהייתה טעות למנותו לסגן ראש עיר. מייד לאחר מינויו הודיע שידרוש לבטל את התמיכות לבית הפתוח, ואני שמח שראש העיר משה ליאון ביטל מייד את הדברים והתמיכה אושרה.

היום ראיתי שקינג צייץ בטוויטר כי הוא מגנה עובדת המשרד לירושלים שפרסמה תמונה שרצה ברשת של ההרוג איאד אלחאלאק, שעליה כתוב 'הרגתם אותי', והפנה את הנושא לטיפול השר לירושלים, רפי פרץ. בחברה דמוקרטית יש חופש ביטוי ואני מגנה כל ניסיון להרתיע אנשים מלהביע את דעותיהם.

לא שכחנו גם את בקשתו של אריה קינג מפקחי העירייה לטפל במוכר הביגל'ה משער יפו. אני חושב שהתנהלותו של קינג מביישת את עיריית ירושלים והוא לא ראוי להיות סגן ראש העיר".

אריה קינג. צילום באדיבות סיעת מאוחדים עם אריה קינג

 

בתגובה לדברים אמר היום אריה קינג ל' ירושלמים': עו"ד חביליו שהוא מהיועצים המשפטיים המוערכים עלי ביותר,למדני לא פעם שחוק וסדר הם נר לרגליו,בגלל הערכתי אליו פניתי אליו בעבר לסייעני בפני ערכאות שיפוטיות.

הציוץ שלי התייחס לעובדה המצערת שעובדת מדינה, עובדת ציבור שמייצגת את הממשלה במזרח ירושלים, העלתה סטטוס "הרגתם אותי".

הסטטוס הזה הוא סטטוס שלא יועיל להרגעת הרוחות, ולא מביע חמלה או צער, אלא רק הטלת האשמה נגד הממשלה שהיא בעצמה מייצגת במזרח העיר.

אני מצפה שכל נבחר ציבור או עובד ציבור יצטרף לניסיונות ההרגעה של השטח ולא לניסיונות לחמם את הגזרה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן