חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ידידים: קריאה להורים לשאת מפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב

תינוקת חולצה בשלום מרכב נעול בביתר עילית: "מרגש לראות את האם מזילה דמעה של שמחה ונאנחת לרווחה"

ביתר עילית, 2 במאי 2024: הבוקר, חולצה תינוקת כבת שנה בשלום מרכב נעול בביתר עילית, לאחר שאברהם כהן, מתנדב ידידים, הגיע למקום וחילץ אותה במהירות וביעילות.

האירוע התרחש בשעה 8:08, כאשר האם גילתה שהתינוקת ננעלה בטעות ברכב. היא הזעיקה מיד את ידידים, ומקבלן המוקד, שמעון שטרן, הוקפץ למקום אברהם כהן, מתנדב הסניף המקומי.

כהן הגיע תוך דקות ספורות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו, הצליח לחלץ את התינוקת בשלום וללא פגע, תוך זמן קצר ביותר.

"תוך כדי עבודתי בגרירת רכבים, התקבלה הקריאה," סיפר כהן. "עזבתי הכל ומיד יצאתי לסייע. בהגיעי למקום ראיתי את האם ליד הרכב כשהיא לחוצה ובוכיה. הרגעתי אותה ובתוך שניות ספורות חילצתי את התינוקת, היישר לזרעותיה. האם אמרה שהיא דמיינה את הגרוע מכל, ושמחה כשהגעתי וחילצתי את ביתה התינוקת. זו הרגשה מדהימה לפתוח את הבוקר בשליחות של הצלת חיים, ולראות את האם לאחר החילוץ כשהיא מזילה דמעה של שמחה, ונאנחת לרווחה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב, על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד. במקרה של נעילה, יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים בטלפון 1230 ללא כוכבית.

האירוע מדגיש את חשיבות ערנותם של הורים בכל הנוגע לבטיחות ילדיהם, וכן את תרומתם החיונית של מתנדבי ידידים, הפועלים ללא לאות להצלת חיים וסיוע לנזקקים.

קרדיט תיעוד: ידידים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן