חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריצוף דמוי פרקט ברמה הגבוהה ביותר

 

תמונה מ-unsplash

בחירת אריחים באופן מוצלח יכולה לשדרג לאין ערוך את עיצוב הפנים בכל חלל (בית או משרד).

ניתן למצוא כיום מגוון אריחים על סוגיהם השונים, כאשר מבחר הדגמים והצבעים רחב יותר מתמיד, וזה נהדר. יחד עם זאת, זה גם יוצר אתגר בזמן הבחירה וההתלבטות הופכת לקשה יותר.

לכן, אספנו עבורכם כמה דגשים, שיוכלו לעזור בבחירת נכונה של סוג אריח, כך שישתלב נפלא בכל תכנון ועיצוב פנים שתחפצו.

1.    פונקציונליות – דמויי פרקט

עיצוב באמצעות פרקט מאוד מבוקש, אבל למעשה מדובר בעולם שלם בפני עצמו, של עיצובים ואפשרויות. מעצבים מסבירים כי אריחים דמויי פרקט ניטרליים מטבעם. הם ישתלבו נהדר בכל סגנון ועם כל צבע של עיצוב פנים. מצד אחד, הם יכולים להתאים בעיצוב לסגנון של בית כפרי ובשדרוג מטבחים כפריים. מצד שני, הם יכולים להגיע בסגנון מעט שונה, שמשתלב היטב עם עיצוב אורבני עדכני. זה גם פתרון מעולה למעבר בין סגנונות, תוך שמתקבלת תחושת חמימות.

בנוסף, ריצוף דמוי פרקט ברמה הגבוהה ביותר עמיד מאוד. ניתן לייצר אריחים אלו מקרמיקה או מפורצלן כך שהם לא נשחקים בקלות.

שלא כמו רצפת פרקט טבעית, אפשר לנקות אותם ללא חשש, אפילו בשטיפה רטובה ובשאיבה. אין צורך לחפש חומרי ניקוי ייעודיים ויקרים.

אז מומלץ להשקיע מעט זמן ולהתרשם מדוגמאות וחיתוכים מיוחדים, כדוגמת פישבון (שהופך לנפוץ יותר ויותר בבתים כיום), בין אם אלו מיועדים לחדרי מגורים, לסלון או למטבח.

הגדירו את הקונספט הרצוי לכם, וחישבו על התאמה אידיאלית עם הרהיטים, הצבעים בבית, הארונות והאקססוריז השונים.

ריצוף דמוי פרקט טבעי יוקרתי בשילוב אריחים מצוירים.  קרדיט צילום: סטודיו קרמיקה.

ריצוף דמוי פרקט טבעי יוקרתי בשילוב אריחים מצוירים. קרדיט צילום: סטודיו קרמיקה

2.    גדול יותר – טוב יותר?

כלל אצבע בעיצוב הוא שבאופן כללי כדאי להעדיף אריחים גדולים וזה כמובן תלוי בגודל החלל.

ככלל, האריחים הגדולים מביאים יתרון שכן הם גם אלגנטיים מאוד וגם אין צורך בהרבה רובה, כך שפחות ניתן להבחין בחיבורים וקל יותר לנקות ולתחזק אותם.

למעשה מתקבלת מקשה של משטח אחיד יחסית, שיכול להשתלב מבחינה סגנונית עם אריחים קטנים. התוצאה היא טבעית יותר – מה שמעניק מראה יפה ושלם.

אז בין אם מדובר בעיצוב כפרי, אורבני או וינטג' – אלו מקנים לבית מראה מודרני ואסתטי מאוד. ובנוסף על כך, תורמים לתחושה של חדר מרווח וחלל נעים.

3.    איזה צבע עדיף?

פה הדגש הוא הצבע. מומלץ לעשות שימוש בצבעים עדינים, או בצבעים קלאסיים כגון שחור או לבן, אשר משתלבים נהדר כמעט בכל סוג של עיצוב ביתי, כפרי, איטלקי, אורבני וכן הלאה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן