חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנועת הריבונות: ישראל מאבדת ריבונות בבירתה; וגם: צפו בדבריו של השוטר שהציל יהודים מלינץ'

יהודית קצובר ונדיה מטר עם השר רפי פרץ

תנועת הריבונות קוראת למנהיגות בישראל להתעשת ולגלות יוזמה, אחריות וריבונות בירושלים ובארץ כולה. בתנועה קובעים כי ערביי ישראל מזהים את חולשת ידה של ההנהגה בישראל על מנת להפגין עזות טרוריסטית חסרת תקדים בליבה של מדינת ישראל וביום חגה של ירושלים.

בתנועה קובעים כי: "ההחלטה לסגור את הר הבית למבקרים יהודים הינה טעות אסטרטגית חמורה. כל נסיגה ישראלית גוררת אחריה הרמת ראש של פורעים וטרוריסטים.

כך היה אחרי הטעות הקשה בהחלטה להסיר את המחסום בשער שכם, החלטה שבמקום להביא שקט הובילה להסלמה והתעצמות המתקפות הערביות על סמלי הריבונות הישראלית בבירה, משטרה ובתי המשפט, וכעת חוזר התרחיש על עצמו וביתר שאת עם ההחלטה לסגור את הר הבית ליהודים. הערבים מבינים היטב את משמעות ההחלטה והיא הופכת רוח גבית לטרור".

"על גורמי האכיפה הישראליים לנקוט ביד קשה ותקיפה מול הפורעים ובכך להטמיע באופן חד משמעי את הריבונות הישראלית בכל חלקיה של ירושלים, ובפרט בהר הבית, מקום המקדש", אומרים בתנועה. "יש לעצור את גילויי אזלת היד המשטרתית בירושלים באופן מיידי, בטרם נשלם על כך בחיי אדם ובאבדן שליטה מוחלט בהר ובבירה כולה".

מי שעומדות בראש התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, מוסיפות ומציינות את שתיקת חברי הכנסת העוסקים כעת במלאכת הרכבתה של ממשלה. "האם החתירה לאחדות מדומה שאחריתה ממשלת שיתוק היא שמביאה לשתיקה הרועמת מצידם של מנהיגים? אם כבר כעת הם כובלים את ידיהם על מנת שלא לייצר חיכוך עם שותפים ממחנה השמאל ומהמפלגות הערביות, כיצד תיראה התנהלותם בתוך הממשלה עצמה?".

דברים אלו של תנועת הריבונות באים אחרי המקרה הקשה הבוקר, במהלכו בוצע לינץ׳ ביהודים שנסעו ליד העיר העתיקה. למרבה הנס, שוטר שהיה במקום הצליח להציל את הצעירים והם טופלו במקום.

יהודית קצובר ונדיה מטר עם השר רפי פרץ
יהודית קצובר ונדיה מטר עם השר רפי פרץ. צילום: תנועת הריבונות

 

שני צעירים הותקפו על ידי ערבים; כוחות מד״א העניקו להם טיפול ופינו אחד מהם למרכז הרפואי הדסה הר הצופים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן