חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תעודת "הארגון הדיגיטלי" לשנת 2022 הוענקה לעיריית ירושלים

 

עיריית ירושלים קיבלה את התעודה במסגרת התחרות השנתית של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, בזכות פיתוח מערכת ואפליקציה לתפעול חדשני של אגף אכיפה ושיטור ברחבי העיר

המערכת החדשה לתפעול עבודת האכיפה והשיטור של עיריית ירושלים, זיכתה את העירייה במקום הראשון בקטגוריית הארגון הדיגיטלי, מתוך כמאה פרויקטים שהשתתפו בתחרות הפרויקטים המצטיינים לשנת 2022 (ע"ש פיני מתיא) של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל.

את תעודת הזכייה נושאת התואר, קיבלה העירייה בטקס הכרזת הזוכים בתחרות, שהתקיים ביום רביעי ה-25/1.

מערכת הפיקוח החדשה, פותחה במהלך השנתיים האחרונות באמצעות אגף מחשוב של עיריית ירושלים וחברת 'נס', כשהיא מציעה פלטפורמה ייחודית של כלים המאפשרים שליטה מלאה ונוחה של אנשי האכיפה והשיטור ברחבי ירושלים, וכוללת גם אפליקציה לשימוש מהשטח.

באמצעות המערכת, כלל גורמי האכיפה לרבות הפקחים, ראשי הצוותים ומרכז השליטה – יכולים לנהל את המשימות השוטפות וכן לקבל קריאות מתושבים, לטפל בהן ולהעניק שירות באופן מתקדם ויעיל. בין הפעולות המרכזיות שהמערכת מאפשרת: מבט '360' ושליטה און-ליין על המרחב הציבורי בעיר, תמונה מלאה של האירועים, עבודה מותאמת על פי מרחבים, סגירת מעגל טיפול במפגעים בעיר ועוד.

כך למשל, הפקחים הפועלים בשטח יכולים לקבל באמצעות האפליקציה את כל הנתונים הנדרשים עבורם על מנת לטפל במפגעים שונים, ובמקביל, המערכת מאפשרת שליטה ובקרה על המתרחש במרחב הציבורי, עם תמונת מצב עדכנית ומענה מהיר ואיכותי לפניות התושבים.

המערכת שעלתה לאוויר במהלך השנה האחרונה, הצליחה לייעל באופן משמעותי את תהליכי הפיקוח בעיר והשירות הניתן לתושבים, בשמירה על מרחב ציבורי בטוח ונעים, והיא עומדת בקו אחד עם השירות המתקדם והחכם שמובילה העירייה באמצעים דיגיטליים שונים במגוון תחומים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עוברים לשלב הבא גם בשירות הדיגיטלי! אני מברך על זכייתה של העירייה בתעודת 'הארגון הדיגיטלי', שמשקפת את המטרה שלנו להעניק את מיטב השרות לתושבינו, באופן מהיר, יעיל ומקצועי, בעידן טכנולוגי. המערכת החדשה מצטרפת לשורה של צעדים נוספים שאנו מובילים בשילוב שבין חדשנות וסטנדרט גבוה של שירות. כך יאה לעיר מתקדמת, מודרנית ושירותית".

צילום: ברו איכות הצילום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן