חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקף קשישים וגנב מכשיר פלאפון: כתב אישום נגד תושב מרכז העיר

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

תקף שני קשישים בשנות ה- 70 לחייהם וגנב את מכשיר הפלאפון שהיה ברשות אחד מהם: לאחר שנעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים, אתמול הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

לפני כשבועיים, התקבל בתחנת לב הבירה במחוז ירושלים, דיווח אודות תקיפת שני קשישים בשנות ה-70 לחייהם, שהתרחש בשכונה במרכז ירושלים, במהלכה הנאשם תקף קשיש וגנב את מכשיר הפלאפון שהיה ברשותו ובנוסף, תקף את חברו הקשיש שביקש לסייע לו.

הנאשם תקף את הקורבנות ונמלט מהמקום לאחר שגנב את מכשיר הפלאפון של אחד הקורבנות. כתוצאה מהמעשים, נגרמו חבלות חמורות לקורבן והוא נזקק לטיפול רפואי.

בפעילות חקירתית של שוטרי תחנת לב הבירה, הצליחו החוקרים, להתחקות אחר זהות הנאשם במעשים והוא נעצר והועבר לחקירה.

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

מהחקירה עלה כי הנאשם הבחין בקשיש שעבר לתומו ברחוב וניגש אליו, דחף אותו ונתן לו אגרוף. בשלב מסויים, הקורבן ניסה להמלט מהמקום, מעד ונפל ארצה והנאשם החל לתקוף אותו תוך שהוא מנסה למשוך תיק שהיה ברשות הקורבן, אך ללא הצלחה.

חברו של הקורבן שהבחין במתרחש ניגש לסייע לו ובתגובה לכך, הנאשם תקף גם אותו. הקורבנות עזבו את המקום ומכשיר הפלאפון שהיה ברשות אחד מהם ונשכח במקום, נגנב על ידי הנאשם.

מעצרו של הנאשם, גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב מרכז ירושלים, הוארך מעת לעת. אתמול, עם סיום החקירה ולאחר ביסוס תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הוגש כתב אישום בבית המשפט על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בעבירות האלימות, הרכוש והשוד, ולמצות את הדין עם העבריינים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן