חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

1,238 חולים. האם המדינה בדרך להסגר מלא?

ראש הממשלה ידון הבוקר בהידוק התנועה במדינה כולה. 65 חסידי חב"ד שחזרו מניו יורק ושוכנו בירושלים אובחנו חולים


הבוקר יתקיים דיון מיוחד לגבי האפשרות להטיל הסגר מלא על המדינה בהשתתפות השרים וראש הממשלה. המשטרה נערכה לתוכנית מראש והכינה גם היא את פרטי המבצע שהוגש לראש הממשלה.

ההמלצה היא להכניס את המדינה להסגר שכן רבים התושבים שלא נשמעים להנחיות וממשיכים להסתובב ברחובות.

משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מאבק הכולל מגוון פעולות הסברה ואכיפה ברחבי העיר ירושלים ובקרב כלל האוכלוסיות השונות, הכל על מנת לשמור על בריאות האזרחים.

אתמול בשעות הצהריים כוחות המשטרה פעלו בשכונת מאה שערים על מנת לוודא כי בעלי העסקים ממלאים אחר הנחיות משרד הבריאות ופועלים על פיו. במקום החלה להתפתח נגד השוטרים הפרת סדר שכללה יידוי אבנים וקללות, וכתוצאה מכך שוטר אחד נפצע וקיבל טיפול רפואי.

דוברות המשטרה

 

השוטרים עצרו 3 חשודים לאחר שסירבו להתפזר בהתקהלות אסורה מעל 10 אנשים וכן בחשד להפרת הסדר הציבורי. נגד כל אחד מהם רשמו השוטרים דוחות אכיפה על סך 5000 ש"ח.

עד כה נרשמו בישראל 47 דו"חות בירושלים, מרביתם בגין סירוב לפיזור התקהלות אסורה, וכן הוצאו צווי סגירה ל-18 בתי עסק שהפרו את ההנחיות באופן בוטה.

מספר החולים ממשיך לעלות

 

מניין חולי הקורונה בישראל עלה הבוקר ל 1,238 חולים, מתוכם 24 במצב קל. אתמול בלילה התברר כי 65 חסידי חב"ד שחזרו מניו יורק ושוכנו בבידוד במלון דן בירושלים, חולים בקורונה. הצעירים הועברו לאשפוז בבתי החולים.

למעלה מ-75,000 ישראלים נמצאים כיום בבידוד ביתי, חמישים אלף תושבים נוספים שוחררו.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן