חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בוחרים ומשפיעים, מבלים ונהנים המלצות לבילוי עם המשפחה בירושלים ביום הבחירות

הגן הבוטני

מה עשויים אוצרות האדמה? חדש במוזיאון המדע ירושלים; בוחרים בפרחי הבר בסכנת הכחדה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים; נהנים מסיורים מוזיקליים במוזיאון המוזיקה העברי בירושלים; ולמי שרוצה להעביר את ליל הבחירות בירושלים – מלון Ibis ירושלים מרכז העיר במבצע מיוחד

שוב בחירות על הפרק! אך למזלנו כבר לא בסגר וללא הגבלות כך שנוכל לנצל את הזמן לבילוי משפחתי לאחר ההצבעה בשלל פעילויות. קבלו ריכוז המלצות לבילוי בירושלים.

אוצרות האדמה, מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים: אנו דורכים עליה יום יום, תוקעים בה יסודות ומעבירים בה צינורות. אנחנו קודחים, חוצבים, ממצים ושואבים. קשורים אליה, נלחמים עליה ונשבעים בה – אבל מה אנחנו באמת יודעים על האדמה השוכנת לרגלינו?

מוזיאון המדע מזמין את הקהל הרחב, קטנים כגדולים, ללכלך קצת את הידיים במגוון הדגמות, סדנאות ומיצבי אמנות, שיחשפו את נפלאות הטבע החבויים באדמה: מטוטלת חול, מבוך אדמה ענקי, כ-80 מ"ר, גבישים מחשמלים, מתחם מנדלה, יצירה בחימר, מעבדה לחקר גבישים, סדנת בנייה – קסם החול והאבנים, מיצג אמנות אדמה ועוד.

בנוסף מוצגות במוזיאון 10 תערוכות אינטראקטיביות ייחודיות לטווח גילים רחב. המוזיאון נערך והותאם לדרישות והנחיות התו הסגול בצורה מוקפדת.

בכניסה למוזיאון תתבצע בדיקת חום, על המבקרים לעטות מסיכות בכל זמן שהותם במוזיאון, לשמור על מרחק 2 מטר ולהישמע להוראות המדריכים.

איפה? מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד קרית המוזיאונים 3 ירושלים, שעות פתיחה: 11:00-17:00. גילאים: 2-11.

עלות: ילדים עד גיל 5 – חינם, מעל גיל 5 / מבוגר – 45 ₪ כרטיס משפחתי-הורים וכל ילדיהם או סבים וכל נכדיהם – 160 ₪. הנחות: למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים ומועדוני לקוחות

לפרטים נוספים 02-6544888 רכישת כרטיסים ותיאום ביקור מראש בלבד דרך אתר המוזיאון.

הצביעו והשפיעו: הגן הבוטני גבעת רם מזמין את הקהל הרחב להיות שותפים לקמפיין להחזרת פרחי הבר לגינות, ביניהם גם צמחים בסכנת הכחדה. בגן יוכלו המבקרים להכיר ולבחור את פרחי הבר האהובים עליהם. במקום ימתינו המתמודדים והקלפי.

בנוסף יתקיימו סיורים לחממה הטרופית החדשה במהלכו יוכלו להכיר את יבשת אפריקה ועוד. ולכל משפחה שתבקר בגן יחולק משחק בינגו ייחודי אותו ניתן למלא במהלך הסיור

איפה? הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם ירושלים
שעות פתיחה: 9:00-17:00 סיורים בגן יהיו בשעות 10:00, 11:00, 12:00, 13:00 כל סיור 40 דק' החממה הטרופית תפעל בשעות 10:30-14:00. גילאים: 5 ומעלה.

עלות: 35 ₪ ילד/מבוגר ילד ירושלמי חינם עם הצגת ת.ז. מנויים חינם.

לפרטים נוספים: 02-6794012 ובאתר.

סיורים במוזיאון המוזיקה העברי: מוזיאון המוזיקה העברי שנפתח מחדש ב21.3.21, לאחר הפסקה של חצי שנה, מזמין את הקהל הרחב, מבוגרים וילדים לצאת למסע מוזיקלי מרהיב בעקבות כלי הנגינה המיוחדים שנאספו מן התפוצות השונות.

במהלך הסיור יוכלו המבקרים להתנסות בתיפוף, נגינה ויצירה, להכיר סוגי מקצבים שונים ולהנות מהרפתקה חווייתית במיוחד!

בנוסף יתקיימו בחללי המוזיאון הקרנות ראשונות של סרטוני מוזיקה חדשים שצולמו לאחרונה, בהם יצפו המבקרים בנגינה חיה על כלים נדירים וייחודיים שהגיעו מהתפוצות, ילמדו שירים, ניגונים וסיפורים מרתקים וסגנונות מוזיקליים שונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה העכשווית שלנו בארץ ישראל, על כל גווניה.

איפה? מוזיאון המוזיקה העברי – יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה.

שעות פתיחה: בין 10:00 ל19:00 הסיורים יתקיימו לאורך היום בתאום מראש. גילאים: 3 ומעלה.

עלות: רגיל – 60 ₪ | ילד מגיל 5 ומעלה – 45 ₪ | אזרחים ותיקים- 45 ₪ | סטודנט 40 ₪ | חייל 30 ₪.
בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אין צורך בתעודת תו ירוק. כולם, כולל ילדים, מוזמנים בשמחה
יש לעטות מסיכה על האף והפה בכל זמן השהות במוזיאון. לשמור מרחק ולחטא ידיים.

לפרטים נוספים הרשמה מראש בלבד בטלפון 02-5406505 ובאתר.

ישראל בוחרת במלון ibis ירושלים מרכז העיר
מבצע מיוחד לרגל הבחירות החל מ444 ₪ לחדר זוגי
מלון ibis ירושלים מרכז העיר נפתח השבוע על פי התו הירוק למחוסנים בעלי דרכון ירוק, ולמחלימים, כאשר ילדים מתחת לגיל 16 חייבים על פי ההנחיות להציג בדיקת קורונה שלילית 48 שעות לפני ההגעה למלון.

לרגל הפתיחה המחודשת מציע מלון ibis ירושלים מרכז העיר מבצע ליום הבחירות 22-23.3.21 מחיר מיוחד על בסיס לינה בלבד החל מ-444 ₪ לחדר זוגי.

מלון ibis ירושלים מרכז העיר מרשת ACCOR העולמית נפתח לפני כשלוש וחצי שנים, נמצא במיקום הטוב ביותר שקיים, ומהווה בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

הוא ממוקם מעברו של מדרחוב בן יהודה, סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!

במלון 124 חדרי אירוח מאובזרים, והוא מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות ibis בעולם. העיצוב צעיר, קליל ואורבני, ומשלב ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים – עץ ואדום, חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים.

בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי.

לפרטים והזמנות *9709 או באתר.

הגן הבוטני
הגן הבוטני. צילום: תום עמית

 

אוצרות המדע במוזיאון המדע בירושלים. צילום: יונתן בן חיים

 

החדר המרוקאי במוזיאון המוזיקה העברי. צילום: איתי נדב

 

מחיל האוויר למערכת החינוך הירושלמית: העירייה חנכה את 'כיתקטיקה', מרכז סימולציות חדשני לאנשי חינוך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן