חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנכ״ל הדסה לעובדים: "גאה להשתייך לצוות הדסה"

הבוקר בטקס הרמת כוסית בהדסה, לרגל חג הפסח, מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשיין לצוותי הדסה שהתכנסו לראשונה לאחר שנה שלמה:" כל הישגי הדסה בקורונה ולפניה, ולא היו מתאפשרים ללא הצוות הנפלא שאני חלק ממנו וגאה להשתייך אליו, צוות הדסה. מגיע לכם כל הכבוד, ומחיאות הכפיים כאן הן עבורכם״.

בטקס שנערך הבוקר לקראת חג הפסח, התקבצו לראשונה מזה שנה אנשי הדסה יחדיו. בירכו את הנוכחים נציגי וועדי העובדים מן הסקטורים השונים ומנהלי בתי החולים בעין כרם ובהר הצופים.

לסיום, בירך מנכ״ל הדסה: ״מרגש אותי לחזור חזרה לימים טובים ולראות אותנו יחד, מברכים אחד את השני בחג חירות שמח, ולא עושים זאת דרך מסכים אלא ממש עם טפיחות על הכתף שחוזרות להיות השגרה שלנו.

עדיין לא הגענו בהדסה אל הנחלה, לא בטיפול בחולי הקורונה ולא במאבקה האישי של הדסה. אנחנו בבואה של מדינת ישראל, שאף היא נאבקת תמיד על קיומה, על שגשוגה ועל האפשרות לחיות בה בכבוד ולגדל בה משפחה בהנאה. וגם אנחנו, נמשיך ונילחם על זכותנו להיות בית חולים מוביל במדינת ישראל, במיוחד פה בירושלים.

עברו עלינו תקופות לא קלות, ראש הוועד שלנו ציין הרגע כי יצאנו מהסכם ההבראה בדצמבר האחרון, לאחר 7 שנים לא פשוטות ולא קלות, ואני מחזק את דבריו ויכול להבטיח – שבכל השנים האחרונות עשינו את המקסימום על מנת להוכיח, שבלעדינו – באמת אין ירושלים!

הוכחנו עצמנו עוד טרם משבר הקורונה וגם כאשר המשבר פגע בנו עקב מיקומנו המרכזי בירושלים ובישראל, ועקב השילוב המיוחד של כל הקהלים הרבים בהם אנו מטפלים.

אנו רואים היטב כיצד הדסה שהיה לבית חולים השיאן בישראל מבחינת מספרי חולי הקורונה, אוחז ביד אחת ובמסירות בחולי הקורונה וביד השנייה ממשיך לטפל בחולים האחרים הזקוקים לנו – ואנו מפליאים לטפל בכולם במקביל. כל זה לא היה אפשרי ללא הצוות הנפלא שאני חלק ממנו וגאה להשתייך אליו, צוות הדסה.

מגיע לכם כל הכבוד, ומחיאות הכפיים כאן הן עבורכם.
אתם האנשים שעושים את בית החולים, לא משנה מאיזה סקטור. אני רואה את כולם כאן עומדים מולי, צוותי רפואה, אחיות ואחים, צוותי המטבח והשינוע, אנשי מינהל ומשק, רנטגנאים ומאבטחים, ביחד זהו הצוות הנפלא של הדסה. האפשרות להודות לכם אישית באופן בלתי אמצעי עושה אותי מאושר.

הדסה כיום נמצאת בתנופה עם הוספת מחלקות, שירותים, אנשי צוות והרבה מאוד טכנולוגיות שהיינו כל כך רחוקים מהן רק לפני כמה שנים.

אנו נמשיך להתחזק יחד, להאבק על קיומו של בית החולים ונבסס את הדסה – ואתכם, אנשי הדסה, כצוות המוביל של מדינת ישראל.

אנו נמשיך לקבל את חיבוק הציבור ולהנות ממנו בכל מקום בו הוא מזהה את אנשי הדסה.

ורגע לפני החג, אסכם במילים בנאליות, אני אוהב אתכם. גאה להיות חלק מכם. יחד נצא אל חג החירות, נשב עם משפחותנו, נהנה ונחזור מחוזקים להמשך העשייה הטובה שלנו, כשאנו מוכיחים שוב ושוב שאין כמו הדסה״.

צילום: דוברות הדסה
צילום: דוברות הדסה
מחיל האוויר למערכת החינוך הירושלמית: העירייה חנכה את 'כיתקטיקה', מרכז סימולציות חדשני לאנשי חינוך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן