חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש העיר הגיע לשוק להרים כוסית לכבוד החג: "אין מאושר ממני לראות את מרכז העיר שוקק חיים"

רגע לפני הפסח ויחד עם החזרה המבורכת לשגרה, הגיע הערב ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אל שוק מחנה יהודה כדי להרים כוסית לכבוד החג. בהמשך ביקר ראש העיר גם ב'שאון חורף', פסטיבל החורף, אותו מובילה עיריית ירושלים זו השנה העשירית.

על רקע ההצלחה הגדולה של מבצע החיסונים בעיר והפיכת רוב השכונות בירושלים לירוקות, שבו לאחרונה העסקים לשגרת פעילות. שוק מחנה יהודה, אחד המקומות המרכזיים בעיר, המשיך לפעול לאורך משבר הקורונה, ביוזמתו של ראש העיר, שפעל לשמור על שגרת העסקים במקום, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

באירוע הערב נכחו גם מנכ"ל העירייה, איציק לארי, חבר המועצה ומחזיק תיק העסקים יהודה בן יוסף וראש ועד סוחרי השוק טלי פרידמן, שהרימו יחד כוסית לכבוד החג.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון התייחס לחזרת המשק לשגרה: "חג הפסח השנה, אולי יותר מתמיד, מסמל עבורנו יציאה לחירות, עם החזרה המבורכת של ירושלים לשגרה. שוק מחנה יהודה הוא הלב הפועם של ירושלים, ואין מאושר ממני לראות אותו, כמו את כל מרכז העיר, שוקק חיים. אני מאחל לכל סוחרי השוק ולכל בעלי העסקים בעיר – חג פסח שמח ובריא".

מנכ"ל העירייה, איציק לארי אמר: "הצלחת מבצע החיסונים והפיכת רוב השכונות בירושלים לירוקות היא הבשורה הטובה ביותר שיכולנו לקבל בערב חג הפסח הזה. החזרה לשגרה והאפשרות לצאת לבלות ולהרים כוסית לכבוד החג היא מבורכת ואני מאחל לכולנו שמשבר הקורונה יהיה בקרוב מאחורינו. שיהיה לכולנו חג שמח!".

חבר המועצה ומחזיק תיק העסקים, יהודה בן יוסף אמר: "לאורך כל משבר הקורונה עיריית ירושלים שמה לעצמה כמטרה לסייע ככל האפשר לעסקים המקומיים. לכן, הרמת הכוסית בערב החג הזה, כשמסביב עסקים רבים שחוזרים אט-אט לשגרה, היא אירוע מרגש ומשמח. מי ייתן ונצא כולנו לחירות ונחזור במהירות לשגרה. חג שמח!".

יו"ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן הוסיפה: "ערב חג הפסח הוא זמן מצוין להרים כוסית בתקווה לשים מאחורינו את השנה החולפת ולהסתכל קדימה אל השנה החדשה, בתקווה שתהיה טובה לעסקים המקומיים.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לראש העיר, משה ליאון, ולעיריית ירושלים, שעמדו בשנה החולפת לצד העסקים הירושלמים ולצאת סוחרי השוק, וסייעו להם לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו. שיהיה לכולנו חג שמח, אופטימי ומלא במסחר פתוח ושגרה מבורכת".

צילום: דוברות עיריית ירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים
בוחרים ומשפיעים, מבלים ונהנים המלצות לבילוי עם המשפחה בירושלים ביום הבחירות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן