חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולך רגל נפצע באורח קשה בירושלים כתוצאה מפגיעת אוטובוס

תאונה ברחוב יפו

בשעה 16:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע אוטובוס ברחוב יפו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 60 במצב קשה עם חבלת ראש.

הפראמדיקים של מד"א הילה זאווי וניסן חפץ סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לאוטובוס שהיה עם שמשה מנופצת. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קיבועים, חבישות ומתן חמצן ונוזלים ופינינו אותו בתוך דקות ספורות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים להולך רגל שנפגע מאוטובוס, ברחוב יפו בירושלים".

דני שמואלי חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הולך הרגל שכב על הכביש, הוא סבל מחבלת ראש קשה, יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבו מוגדר בשלב זה בינוני עד קשה".

ממשטרת ישראל נמסר כי: "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים בה הולך רגל נפגע מאוטובוס בעת שחצה את הכביש סמוך לתחנת רכבת קלה "טורים" בירושלים. הולך הרגל פונה לטיפול רפואי במצב בינוני-קשה, עפ"י גורמי הרפואה".

תאונה ברחוב יפו
צילום: דוברות איחוד הצלה

 

יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג ביקר במכינה הירושלמית הידועה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן