חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בני זוג מירושלים נאשמים בהתחזות, סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה; כתב אישום הוגש הבוקר

משטרת ישראל
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בני זוג, תושב העיר בן 30 ותושבת מעלה אדומים בת 33 בגין סחיטה באיומים, התחזות כאדם אחר, קבלת דבר במרמה והשמדת ראיה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שרית רייך, לפני כשנתיים תכנן הנאשם לקבל במרמה כספים באמצעות פתיחת פרופיל באפליקציית גריינדר, אפליקציית היכרויות לקהילת הלהט"ב. הנאשם השתמש בתמונה של ע' כתמונת הפרופיל והציג את עצמו בכזב.

הוא החל להתכתב עם פרופילים שונים באפליקציה, להציע מפגש מיני ולקבוע עם אנשים שונים מפגש מיני בתשלום. הוא היה מקבל את התשלום מראש, ללא כוונה לקיים בפועל את המפגש המיני, ועוזב את המקום.

ביום 29.7.19 פנה הנאשם למתלונן, הציע לו מפגש מיני תמורת תשלום והשניים קבעו להיפגש באותו הערב. בשלב זה, זיהה הנאשם את המתלונן כבכיר בעיריית ירושלים, ותכנן לצלם את המפגש המיני ולהשתמש בצילום כדי לסחוט ממנו עשרות אלפי שקלים לפחות.

המתלונן הגיע לפגישה ומסר את התשלום לנאשם שהכווין אותו לדירה בקומה העליונה בבניין בה המתין ע', אשר קיבל הדרכה מראש מהנאשם מה לעשות. בינתיים, צילם הנאשם את הנעשה בדירה. ע' הורה למתלונן להתפשט, בזמן שהוא נכנס להתקלח. לאחר מכן הוא יצא מהמקלחת ואמר שאינו מעוניין במפגש והמתלונן עזב את הדירה.

על פי כתב האישום, כעבור מספר דקות התקשר הנאשם למתלונן ואמר לו שהמפגש צולם, וכך גם ההתכתבויות באפליקציית גריינדר. הוא איים על המתלונן שיפיץ את הסרטון והתמונות לכל עובדי העירייה ולמשפחתו ושאם יפנה למשטרה הוא ידע מכך ויפיץ את המידע שברשותו.

הנאשמים המשיכו לסחוט מהמתלונן באיומים סכומי כסף גדולים תחת האיום של הפצת הסרטון והתמונות והנאשם נהג להעביר לנאשמת את הכספים לשימוש. באחד המקרים, פנה הנאשם למתלונן ודרש 550,000 שקלים. המתלונן אמר לנאשם שאין לו כסף, והנאשם השיב "החיים שלך יותר חשובים מכסף", וזאת כדי להפחידו.

הוא איים על המתלונן שיטמין לבנת חבלה ברכבו, ו"יעיף" אותו באוויר יחד עם הרכב. כתוצאה מכך העביר לו המתלונן את הכסף. מיום 29.7.19 ועד יום 21.4.21 העביר מ' לנאשמים, כתוצאה מאיומיו של הנאשם כמתואר לעיל, סכום כולל של 2,450,000 שקלים.

על פי האישום השני איים הנאשם על ש', ספר ומקעקע, על רקע חוב קודם של ש' לאדם אחר. כחלק מהסחיטה כלפי ש' הנאשם דרש להשתמש בדירה שלו לצורך ביצוע "עוקץ כלפי הומואים" כדבריו. כמו כן, הוא דרש מש' לסייע בצילום המתרחש בדירה.

במסגרת האירועים המתוארים דרש הנאשם מע' לפגוש את מ' בדירה לצורך מפגש מיני. בתחילה ע' סירב, ואז איים עליו הנאשם כי ישרוף את ביתו ויכה את משפחתו. כתוצאה מכך הסכים ע' לבצע את שנדרש ע"י הנאשם.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

משטרת ישראל
אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל
התמונות מספרות: לקראת יום ירושלים תתקיים תערוכה מיוחדת ברשת urban place | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן