חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירי לעבר ירושלים; מצעד הדגלים הופסק וחודש; רחבת הכותל פונתה; ח"כ בן גביר: "יש לחסל את מוחמד דף"; ח״כ מיכל וולדיגר: "אובדן משילות" | כתבה מתעדכנת

רחבת הכותל המערבי

לפני זמן קצר נשמעה אזעקה בעיר ירושלים. כוחות משטרה הערוכים בין היתר ברחבת הכותל, החלו בפינוי מאות הנוכחים במקום אל מקומות בטוחים.

בשל הירי הרקטי לעבר ירושלים והסביבה, ומספר נפילות בתחום מועצה אזורית מטה יהודה, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, פנה למארגנים בבקשה להפסיק את צעדת "ריקוד הדגלים" כעת ולפזר את המשתתפים באמצעות אוטובוסים.

בתגובה לירי החמאס לעבר ירושלים, מסר ח"כ בן גביר: "הכתובת הייתה על הקיר. במשך כל השבוע האחרון ישראל נכנעה בהר הבית ובשמעון הצדיק לפורעים וטרוריסטים, והחמאס מבין את הכניעה היטב".

בן גביר הוסיף: "התגובה ההולמת מול חמאס היא לצאת למבצע בעזה, לחזור לסיכולים הממוקדים ולירות לעזה 50 טילים על כל טיל שנורה לשטח ישראל. ממשלת ישראל חייבת לחסל עוד הלילה את מוחמד דף, ולהחזיר את ההרתעה למדינת ישראל".

ח"כ מיכל וולדיגר ממפלגת הציונות הדתית: "ככה נראה אבדן משילות: אלימות ביפו, טרור בירושלים, טילים משוגרים לעיר הבירה. עבודת הכנסת הופסקה – די לרפיסות! לבטל אל מצעד הדגלים ואת החגיגות הערב, זה בדיוק משאלתו של חמאס. אסור לעשות את זה".

בתום הערכת מצב שקיים בדקות האחרונות מפקד המחוז, ניצב דורון תורג'מן, הוחלט לאפשר את המשך קיום האירועים המתקיימים בעיר לרגל יום ירושלים.

בעקבות האזעקות: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעים קל שנחבלו כשהיו בדרכם למרחב מוגן בירושלים ובקרית יערים.

כמו כן, צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הונחו לסייע לנפגעי חרדה.

רחבת הכותל המערבי
צילום: דוברות משטרת ישראל

 

ירושלים מתחדשת: פרויקטים של התחדשות עירונית במרכז העיר הופכים את ירושלים ליעד נדל"ני מבוקש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן