חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטרור ברחובות העיר – מיילדות בהדסה סיימו משמרת – וזה מה שקרה

מיילדות במרכז הרפואי הדסה הר הצופים, הופתעו לצערן לגלות בסיום המשמרת כי צמיגי רכביהן נוקבו ואין להם למעשה איך לחזור הביתה אחרי משמרת ארוכה.

בשיחה שערכנו עם המיילדות, הן סיפרו לנו: " עזבנו הכל במהלך השבת בשביל להגיע למשמרת במסירות נפש, בעל וילדים בבית ואנחנו בדרך לעבודה בעיצומה של השבת."

הן הגיעו לעבודה כמו לכל משמרת רגילה, חנו את הרכבים בכחול לבן מול הכניסה למחלקת היולדות על מנת לחסוך זמן הליכה יקר מחניות המרכז הרפואי ועד למחלקה בה הן עובדות, והערב הן התאכזבו לגלות שהפכו גם הן קורבנות לטרור ברחובות העיר.

הגלגלים נוקבו – הרכב בשדרות צרציל. צילום: עבור ירושלמים

כשסיימו את המשמרת ויצאו לרכבים בדרך חזרה לביתן, הן גילו כי גלגלי הרכבים נוקבו. נזכיר שסביבות הר הצופים היו מספר אירועי אלימות קשים בשנים האחרונות שהלכו והתעצמו בשבועות האחרונים עם העלייה במקרי הטרור ברחבי ירושלים.

אולם, למרות האירוע שעל פי החשד ביצעו המחבלים בשכונות הסמוכות להר הצופים, אמרה לנו אחת המיילדות:" זה לא ירתיע אותנו. אנחנו עובדות במקום שמעניק חיים ונמשיך לעשות את זה, בלי הבדל אם מדובר ביהודים או ערבים. מקוות שהמשטרה תכנס לתמונה ותטפל במחבלים ביד קשה ותעשה סוף לאירוע הזה ולשאר אירועי הטרור ברחבי העיר".

הגלגלים נוקבו – הרכב בשדרות צרציל. צילום: עבור ירושלמים

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן