חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסתיימה בניית אולם האירועים בקומה ה-8 במלון ibis ירושלים מרכז העיר | כל הפרטים

אולם האירועים במלון ibis

מלון ibis ירושלים מרכז העיר פתח החודש אולם אירועים בקומה ה-8 שניבנה במהלך הקורונה בעלות של למעלה ממיליון שקלים בזמן שיא של חצי שנה.

הקורונה הביאה איתה גם דברים טובים. במהלך המגפה העולמית, החליטו במלון ibis ירושלים מרכז העיר שזה הזמן להתפתח ולבנות אולם אירועים בקומה העליונה. תוך זמן שיא של חצי שנה ניבנה האולם "הקומה ה-8" בעלות של למעלה ממיליון ₪.

אולם האירועים במלון ibis
צילום: אסף פינצ׳וק

האולם, הנמצא בקומה הגבוהה ביותר של המלון, הקומה ה-8, משקיף על הנוף עוצר הנשימה של ירושלים. המקום משתרע על פני 250 מ"ר וניתן להכניס בו עד 110 איש ישובים בישיבת תיאטרון או כ-100 איש שישובים בשולחנות עגולים. האולם מאפשר קיום אירועים אינטימיים מוצלחים כגון; אירועי חברה, בריתות, בר ובת מצוה, שבתות חתן ועוד.

על התיכנון והעיצוב הופקדו האדריכלים מיילס הרטוג ואריה דבילנסקי שעיצבו את המקום עד לפרט הקטן ביותר; האולם מאובזר במערכת מולטימדיה עדכנית וחדישה ביותר, מסך לדים 3X3, מערכת שמע ובר משקאות אטרקטיבי המגיש גם מגוון משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים לצד קפה איכותי במיוחד.

אהרון ברנשטין, מנכ"ל מלונות IBIS ישראל מציין כי: "כמענה לתיירות הפנים ולקהל הישראלי שמחפש אולמות אינטימיים לקיום אירועים שונים, השקענו באולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיעניק שרות ברמה הבינלאומית של רשת מלונות ACCOR. החוויה של קיום אירוע בלוקיישן עם נוף שמשקיף על כל ירושלים היא חוויה מיוחדת ומעצימה ואין מקומות רבים כאלה בעיר. כבר עם פתיחת האולם נרשמו ביקושים גבוהים ואנו מצפים לארח את כלל תושבי ישראל במלון שלנו ובאולם החדש."

אולם האירועים במלון ibis
צילום: אסף פינצ׳וק

מלונות ibis ירושלים השייכים למותג הפופולארי ביותר של רשת ACCOR הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם, המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים. מלון ibis ירושלים מרכז העיר מרשת ACCOR העולמית נפתח לפני כשלוש וחצי שנים, והוא נמצא במיקום הטוב ביותר שקיים – היכן ש'כל האקשן קורה' ומהווה בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.

מלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו של מדרחוב בן יהודה, סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!

מלון ibis ירושלים מרכז העיר הוא מהמותג המוביל ברשת מלונות ACCOR הבינלאומית, וידוע ככזה שמקפיד על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. החדרים עוברים חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית, הקפדה על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים וברחבי המלון פוזרו עמדות חיטוי בכל פינה.

העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בניקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, זאת על מנת להבטיח לעמוד בנהלי הניקיון וההיגיינה המחמירים.

במלון 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות ibis בעולם. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום), חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי.

אולם האירועים במלון ibis
צילום: אסף פינצ׳וק
טרגדיה בצה"ל: מפקד חטיבת הנח"ל אל"מ שרון אסמן התמוטט במהלך אימון ונפטר מדום לב

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן