חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בא לתמוך: יצחק הרצוג ביקר במרכז הרפואי הדסה עין כרם

בפתח השבוע השני למלחמה, נשיא המדינה יצחק הרצוג, ביקר הבוקר פצועים המאושפזים במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. כ-40 פצועים מהלחימה, אזרחיות ואזרחים, לוחמים וקצינים שנפצעו מאושפזים במרכז הרפואי נכון לשעה זו. המרכז הרפואי קלט כ-130 פצועים לשעריו מפרוץ המלחמה עד כה.

הנשיא ביקר במחלקה האורתופדית והמחלקה הנוירו-כירורגית של בית החולים.

בסיום הביקור אמר נשיא המדינה: ״סיימנו כעת ביקור מרגש וחשוב במרכז הרפואי הדסה בירושלים, מקום קודש שעושה עבודה קדושה. הצלת חיים וטיפול בלוחמים מרגע תחילת המערכה, טיפול באזרחים שהגיעו לכאן במצבים קשים מאוד, אנשים שהיו במצבים סופניים, ועכשיו לגמרי מחייכים, מחבקים, ועוברים טיפול מדהים ומרגש. עם ישראל חי!

רואים את רוח ההתנדבות במסדרונות כאן, אתה רואה את כל הפסיפס הישראלי. אני מחזק את בית חולים הדסה, ואת כל מערכת הרפואה בישראל. זה מקור לגאווה עצומה!״

צילום: קובי גדעון, לע"מ

לדברי הגב׳ דליה איציק, יו״ר דירקטוריון הדסה: ״הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל, הם ידידי הדסה יקרים וסיועם למערך המטפל בכל דרך הוא מבורך ומשמעותי ביותר. בביקורם בבית החולים זכינו לשמוע על רוח לחימה ועל הצלת חיים – הן על ידי הפצועים והן על ידי הצוותים שלנו. זוהי ארץ ישראל היפה״.

פרופ׳ יורם וייס, מנכ״ל הדסה הוסיף: ״פצועי הדרום אשר מטופלים בהדסה והצוותים כולם התרגשו מביקורם של נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג ורעייתו היקרה מיכל.

בביקורם הם חיזקו את כולנו ושמעו על התהליכים הרפואיים ועל הליווי להם זכו מעל 120 פצועים אשר פונו במסוקים מתחילת המלחמה לבית החולים. לשמחתנו חל שיפור משמעותי במצב של מרבית הפצועים לאחר שעברו ניתוחים מצילי חיים ופרוצידורות מתקדמות״.

צילום: קובי גדעון, לע"מ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן