חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דירקטוריון תאגיד הגיחון מינה את מר חיים גבאי למנכ"ל הבא של התאגיד

חיים גבאי, מנכ"ל תאגיד הגיחון החדש
דירקטוריון תאגיד הגיחון קבל את המלצת ועדת האיתור למנכ"ל החברה ומינה את מר חיים גבאי למנכ"ל הבא של התאגיד.

אבי בלשניקוב, יו"ר חברת הגיחון : "אני מברך את חיים גבאי על בחירתו למנכ"ל הגיחון, חיים מביא איתו ניסיון רב ויכולות מרשימות אשר יצעידו את החברה אל העשור הבא. זה המקום להודות למר אלי כהן מ"מ מנכ"ל הגיחון שמסיים את תפקידו אחרי 3 שנים בצורה מופתית וראויה לכל הערכה".

דירקטוריון חברת הגיחון קבל את המלצת ועדת האיתור למנכ"ל החברה בראשות יו"ר החברה מר אבי בלשניקוב, ומינה את מר חיים גבאי למנכ"ל תאגיד הגיחון. גבאי המכהן כמשנה למנכ"ל עירית ירושלים ימונה למנכ"ל חברת הגיחון ויביא איתו אל התפקיד היכרות עמוקה עם העיר ירושלים רבתי והצרכים הרבים והמגוונים של האוכלוסייה החיה בה.

תאגיד הגיחון הינו התאגיד הגדול ביותר בישראל, תקציבו השנתי הינו למעלה מ-300 מיליון ₪ בשנה, בנוסף למאות מיליוני שקלים בתוכניות פיתוח שונות בירושלים, מבשרת ציון ובאבו גוש.

הגיחון מוביל פרויקטים של מים וביוב מהגדולים והמאתגרים ביותר בישראל משדרוג של מערכת הביוב בעיר העתיקה, דרך בניית מערכת המים והביוב בכניסה לעיר ובשכונות החדשות, פיתוח ושדרוג של מערכת הביוב והמים בכל השכונות בירושלים רבתי, מבשרת ציון ואבו גוש והובלת פרויקט שיקום נחל הקדרון והחזרתו לטבע ופתרון למי הביוב של מזרח ירושלים. פרויקט שיקום נחל הקדרון והפתרון לשפכי מזרח ירושלים הינו מהפרויקטים הגדולים ביותר בתחום התשתיות במזרח התיכון בעלות של למעלה מ – 800 מיליון ש"ח.

חיים גבאי, בעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר ראשון בניהול וכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה, התמחה בתוכנית להכשרת מנהלים בבינתחומי בהרצליה, בתוכנית הסגל הבכיר במדרשה הלאומית בנציבות שירות המדינה וסיים הכשרת דירקטורים. גבאי יכנס לתפקיד המנכ"ל לאחר שנים רבות של ניסיון ניהולי עשיר במגזר הציבורי, מינויו יכנס לתוקף בכפוף לאישור ועדת המינויים לתפקידים בכירים בשירות המדינה במשרד המשפטים.

אבי בלשניקוב יו"ר הגיחון אמר על המינוי: "אני בטוח שחיים גבאי הוא האדם הנכון להוביל את תאגיד הגיחון בשנים הבאות, אנו מאחלים לו הצלחה גדולה. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות בשם החברה כולה למר אלי כהן ,העובד בחברה שנים רבות ובשלוש השנים האחרונות מילא בצורה מופתית ומקצועית את תפקיד המנהל הכללי."

חיים גבאי, מנכ"ל תאגיד הגיחון החדש
צילום: ראובן קופיצינסקי

 

שלוש שנים למיזם הצלת פרחי הבר הנכחדים בארץ ישראל ע"ש נחמה ריבלין ז"ל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן