חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכוכבת של מדד שחנאי: הפקולטה למשפטים של האונ' העברית

הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית דורגה במקום מחמיא במדד שנחאי: "יש לה מעמד בינלאומי איתן"

הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית הוצבה במקום ה-36 בעולם במדד הבינלאומי לתחום המשפטים, על פי דירוג שנחאי החדש לפי מקצועות אקדמיים לשנת 2019. הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית היא היחידה מבין המוסדות הישראליים המדורגת במאיה הראשונה, והראשונה בעולם מבין הפקולטות ששפת ההוראה שלהן אינה אנגלית.

פקולטה למשפטים-הר הצופים. צילום באדיבות האוניברסיטה העברית

 

הדיקנית הנכנסת לפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, פרופ' דפנה לוינסון-זמיר, מסרה בתגובה להישג זה כי "אני שמחה מאוד שיום לאחר כניסתי לתפקיד אני מקבלת פקולטה מצוינת, שמדורגת הרבה מעל כל שאר הפקולטות האחרות למשפטים בישראל, ושיש לה מעמד בינלאומי איתן. הדירוג מחמיא גם מכיוון שדורגנו מבין כל הפקולטות שההוראה בהן אינה בשפה האנגלית במקום הראשון בעולם. אני גאה לעמוד בראש הפקולטה הזאת ואני מקווה להמשיך להצעיד אותה קדימה".

דירוג שנחאי מתמקד באיכות המחקרית ומתייחס ל-500 אוניברסיטאות, מבין 1,200 שנבדקות על ידי אוניברסיטת ג׳יאטונג הסינית מדי שנה. המדד מעניק להם ציונים לפי כמה פרמטרים, ביניהם מספר המאמרים המפורסמים בנושא, ציטוטים בינלאומיים של מחקרים אקדמיים, שיתוף פעולה בינלאומי במחקר, פרסומים בכתבי העת המובילים וזכיות בפרסים אקדמיים בתחום. דירוג זה נחשב למדד האוניברסיטאות החשוב בעולם יחד עם מדד "טיימס" ודירוג QS ונעשה על ידי החברה הבינלאומית Quacquarelli Symonds‏.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן