חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוף סוף בשורות טובות: בת ה-13 שאושפזה בשערי צדק והייתה בסכנת חיים שוחררה לביתה במצב טוב

פרופ' שלזינגר
בשורות טובות: אחרי שהייתה בסכנת חיים בת ה-13 שאושפזה במצב קריטי בשערי צדק לאחר שחלתה בקורונה שוחררה לביתה במצב טוב

הנערה שלא הייתה מחוסנת מפני קורונה, הגיעה למחלקה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי שערי צדק עם מחלה ריאתית קשה. זאת לאחר שככל הנראה נדבקה במהלך טיול באילת. רופאי המחלקה מדווחים כי זהו המקרה החריג ביותר שראו של נערה כה צעירה, ללא מחלות רקע עם מחלה ריאתית קשה שהובילה להידרדרות קשה ומהירה במצבה הבריאותי.

״הנערה הגיעה לשערי צדק עם תמונה קשה ביותר של קורונה עם קשיי נשימה וצילום חזה שהדגים מחלה ריאתית אקוטית. נדיר ביותר שאנו רואים מקרים מסוג זה בילדים כלל ללא מחלות רקע.

לאחר שייצבנו את מצבה הוענק לה טיפול תרופתי ותמיכה נשימתית, לשמחתינו הטיפול נתן אותותיו והיא החלה להשתפר. אנו שמחים על השיפור המשמעותי במצבה על אף המחלה הקשה. אנו ממליצים להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהתחסן״, מדגיש פרופ׳ יחיאל שלזינגר, מנהל בית החולים וילף לילדים במרכז הרפואי שערי צדק.

אחותה של בת ה-13 מספרת כי בדיוק לפני שנה, חלו בקורונה כל בני הבית מלבדה. כולם באורח קל. ״לא קל לראות את אחותך הקטנה מחוברת למכשירים. התפללנו ולא האמנו שזאת היא ששוכבת שם במחלקה במצב כזה. התמיכה, הטיפול המקצועי של הרופאים והתפילות של כולם החזירו לנו אותה לחיים. תודה!״.

הנערה שוחררה היום לביתה מהמרכז הרפואי במצב טוב ותמשיך במעקב רפואי רציף ככל הנדרש.

פרופ' שלזינגר
צילום: דוברות שערי צדק

לקראת ראש השנה ה'תשפ"ב בכותל המערבי וכמיטב המסורת: פינוי פתקים מאבני הכותל המערבי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן