חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תושב הדרום חשוד בהצתת אש בתוך בית עסק בעיר | כל הפרטים

גזירי העיתון הבוערים

תושב הדרום נעצר על ידי השוטרים לפני ימים ספורים לאחר שהצית אש בתוך בית עסק, וזאת על אף שהורחק על ידי קצין משטרה מירושלים ערב קודם בגין אירוע אלימות. מעצרו הוארך בבית המשפט.

שוטרים שהוזעקו בבוקר תאריך 15.9 אל סניף עסק בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים, עצרו לחקירה את החשוד, כבן 27, שהצית צרור עיתונים בתוך העסק. בתחקור האירוע עלה כי החשוד שנכנס לתוך העסק, דרש באופן מאיים מהעובדה במקום לקבל כוס קפה ואם לא יענה לדרישתו, הוא יצית את המקום.

שוטרים שהגיעו למקום ועצרו את החשוד, גילו כי מדובר בחשוד שנעצר ערב קודם בעקבות אירוע אלימות במהלכו תקף על פי החשד יחד עם אדם נוסף, עוברי אורח בשכונת עין כרם ונטל מרשותו של אחד מהם מכשיר סלולרי אותו הסליק בין מבושיו. בתום חקירתו באותו הערב, שוחרר החשוד בתנאים מגבילים בהרחקה מהעיר ירושלים אך מאן לכאורה לציית לתנאי השחרור.

לאחר מעצרו בבוקר שלמחרת, הועבר החשוד לתחנת המשטרה שם החל מאיים על השוטרים ובין היתר איים כי יפגע מינית בשוטרת וירצח אותה. החשוד הובא בפני בימ"ש שהאריך מעצרו עד היום לטובת המשך פעולות החקירה ובדיקה רפואית והיום הוא שוחרר בתנאים מגבילים שקבע בימ"ש.

גזירי העיתון הבוערים
צילום: דוברות משטרת ישראל

דוברות זק״א: צעיר כבן 20 נהרג הלילה בתאונה קטלנית בכביש 1 סמוך לירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן