חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנטי שוברים שתיקה

ארגון בצלמו דורש מעיריית ירושלים להפסיק הקרנת סרטי ארגון השמאל בסינמטק: "מוזמנים לפנות לאיחוד האירופי ולבקש ממנו תקציב במקום שהשכונות "הכבושות" יממנו אותם" | מילן מועלם

‏ארגון בצלמו פנה לראש עיריית ירושלים, משה ליאון וחברי המועצה בבקשה להפסיק את הקרנת סרטי שוברים שתיקה בסינמטק. 

בפנייתו של יו"ר הארגון, שי גליק, נכתב:"סינימטק ירושלים הינו מקום תרבות ואמנות. חרף זאת בשנים האחרונות המקום בוחר שוב ושוב להיות בית של ארגוני השמאל הקיצוני. כך בשנים ש עברו עשה פסטיבל סרטי נכבא והרצאות שונות של ארגון ה BDS" זוכרות". בנוסף עושה באופן קבוע כנסים של ארגוני שמאל וארגוני חרם כמו אמנסטי וכדומה. בשבוע הבא מתקיים שוב אירוע אנטי ישראלי של הארגון הקיצוני "שוברים שתיקה". הסינימטק לא רק שמארח את האירוע הללו הוא מתעקש לכתוב את הנרטיב השמאל הקיצוני".

שי גליק, צילום: אלבום אישי

 

עוד הוסיף: "אני מצטט מתוך הפרסום של הסינימטק- "החייל הטוב" מציע מבט מבפנים על עבודת "שוברים שתיקה", ארגון של לוחמי צה" ל לשעבר שאוסף ומפרסם עדויות של חיילים וחיילות ששירתו בשטחים הכבושים. לידיעת הסינמטק השטחים הללו אינם שטחים כבושים אלא חלק מארץ ישראל וממדינת ישראל. וככל שהם אכן שטחים כבושים גם חלק משכונות ירושלים שממנים את הסינמטק הינם שטחים כבושים. לא הגיוני שעיריי ת ירושלים תיתן במה לזה ולכן אני דורש או שההקרנות הללו יבוטלו או שהעירייה פשוט לא תתקצב את המקום. הם מוזמנים לפנות לאיחוד האירופי ולבקש ממנו תקציב במקום שהשכונות "הכבושות" יממנו אותם".

אריה קינג סגרה"ע ירושלים מסר: בכל פעם שיש דיונים על תקציבים לעמותות שעוסקות בזה, חברי המועצה החרדים יוצאים או נמנעים. ואנחנו מצביעים נגד".

מעיריית ירושלים נמסר:"עיריית ירושלים אינה תומכת בפסטיבל ישירות ולכן אינה מעורבות בתכנים".

        

  

                 

 

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן