חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לפעמים התוכניות משתבשות"

ראש הממשלה הורה על סגירת הכניסות מאפריקה, וקורא לא לטוס לחו"ל עד שיתבררו נתונים חדשים על הוריאנט החדש. צעדים משמעותיים נשקלים וידונו בקבינט הקורונה במוצאי שבת | מילן מועלם

הוריאנט החדש מלחיץ את מערכת הבריאות וראש הממשלה: בממשלה לא פוסלים אפשרות להטיל הגבלות חדשות, במוצ"ש יתכנס קבינט הקורונה בו ידונו במידע הקיים כרגע לגבי הוריאנט.

ראש הממשלה נפתלי בנט, כינס מסיבת עיתונאים ואמר כי הגבלות נרחבות על נתב"ג נשקלות. בשלב זה הוחלט לסגור כניסות לישראל מרוב מדינות אפריקה. החוזרים מהן ידרשו לבידוד הדוק.

בנט סיפר כי הוריאנט החדש הוא סופר וריאנט ויש בו תכונות חזקות אך בשלב זה לא ברור מה רמת העמידות שלו בפני החיסונים. עוד אמר כי אנשים שחוסנו בכלל החיסונים כולל הבוסטר, כבר נדבקו.

ראש הממשלה מסר: "אנחנו במצב פיקוח נפש, צאו לחסן ולהתחסן גם בשבת. גם אם הוריאנט החדש מגיב פחות לחיסונים, צאו לחסן את הילדים. האירוע מנוהל בצורה הכי מקצועית שאפשר, מבקש מכם סבלנות, שיתוף פעולה והבנה שלפעמים התוכניות משתבשות. יהיה מחיר כלכלי. יכול להיות שבעוד שבוע נגלה שלא מדובר בדרמה, יכול להיות שכן".

שר הבריאות, ניצן הורביץ: "נערכנו לכניסת וריאנט חדש, נמשיך לנקוט בכל אמצעי הזהירות. אין צורך להיכנס לחרדה, המצב בשליטה. בודקים את ההתנהגות של הוריאנט החדש, אין כרגע מספיק מידע אבל כנראה שהוא מדבק יותר. נדרש להמשיך בפיקוח הדוק יותר בנתב"ג".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן