חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלמים? כדאי לכם לטעום: מנת ברוסקטת הדגים החדשה של מסעדת לוצ'נה בממילא | כל הפרטים

ברוסקט דגים, לוצ׳נה

החורף אוטוטו כבר כאן, ואין דרך טובה יותר להתכונן אליו מאשר להציג את מנת ברוסקטת הדגים החדשה של מסעדת לוצ'נה בשדרות ממילא בירושלים, מנה שבאמת כדאי להכיר מקרוב, ויפה שעה אחת קודם.

חמוציות מתקתקה, ברוסקטה קריספית, והתענגות על כל ביס, מה צריך יותר מזה? רבותיי, ברוסקטת הדגים החדשה של לוצ'נה מטריפה את החושים בכל קנה מידה.

המנה היא חובה בהחלט לחובבי הדגים אבל לא רק, שהרי גם אני שבימים כתיקונם מעדיף בכלל בשר, נהניתי מכל ביס והתענגתי על מנת הדגים הנהדרת הזו.

מסעדת לוצ'נה יושבת בלב שדרות ממילא, במבנה שנבנה במלוא הפאר המוסלמי, במקור עבור משפחת הרברט קלארק האמריקאית, ובמרוצת השנים הפך לביתה של המסעדה.

ברוסקט דגים, לוצ׳נה
צילום: נווה אביאני

העיצוב עוצר נשימה, הנוף משמים – מיותר לציין מה המיקום יוצר ואיזו אווירה מיוחדת יש במקום – המבנה נהנה מאלמנטים ארכיטקטוניים בניחוח נוסטלגי, ועיטורים שמשתלבים באופן מושלם עם הקווים ההנדסיים המודרניים.

לוצ'נה היא מסעדה חלבית עם שפע של מנות איטלקיות משובחות וטריות, אתם רק צריכים להגיע, להתיישב ולבחור ממה אתם נהנים הערב. המסעדה כשרה למהדרין בהשגחת הרבנות ירושלים.

צילום: נווה אביאני

את הפסטה למשל, מכינים במקום, וכמעט כל הקינוחים הם תוצרת בית.

אז אם בא לכם לאכול מנת דגים מושלמת באווירה אחרת, לחוש את הניחוחות העולים מהמטבח ולקנח טיול ירושלמי בשדרה היוקרתית והיפה מכולן, תעשו קפיצה ללוצ'נה ולא תצטערו לרגע.

לוצ'נה
צילום: נווה אביאני
צילום: נווה אביאני

 

שנה לתחילת מבצע החיסונים: כללית המובילה בחיסונים בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן