חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוטרי התנועה במחוז ירושלים השתתפו בחלוקת ציוד חורפי לקשישים | כל הפרטים

שוטרי משטרת התנועה, ציוד חורפי
שוטרי התנועה של מחוז ירושלים חברו למתנדבי הקרן לידידות וחילקו רדיאטורים ושמיכות לקשישים

בשל מזג האוויר החורפי הפוקד את המדינה בימים אלה, וכחלק מהערכות הכללית לתקופת החורף, חילקו היום עובדי ומתנדבי הקרן לידידות ביחד עם שוטרי משטרת התנועה של מחוז ירושלים רדיאטורים ושמיכות לקשישים.

גלינה זיסלין, בת 75 מירושלים אמרה: ״החורף קשה במיוחד בירושלים. האוויר הקר חודר מהחלונות והבית קפוא. בשנה שעברה ניסיתי לאטום את החלונות עם מסקנטייפ אבל זה גרם לי לתחושה של מחנק וסחרחורות. תודה רבה לכם על השמיכה, היא בדיוק מה שאני צריכה״.

רס"מ רוית אסולין מאגף התנועה במחוז ירושלים של המשטרה סיפרה: "שוטרי התנועה במחוז ירושלים פועלים לילות כימים במשימת הצלת חיים של כלל ציבור משתמשי הדרך, הן בהסברה רחבה והגברת המודעות לסכנות, כמו גם פעילות יזומה ולצד זאת אכיפה כנגד נהגים המבצעים עבירות המסכנות את הציבור. היום בשיתוף פעולה מחמם את הלב, סייעו השוטרים לקרן לידידות ויחד עמם חילקנו לאוכלוסייה המבוגרת פריטים שיחממו את גופם וביתם".

הפעילות מבוצעת כחלק מתכנית "בכבוד ובידידות" של הקרן לידידות. התכנית נועדה להקל על מחסורם של אזרחים ותיקים וניצולי שואה מעל גיל 80. התכנית פועלת ב-45 ישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה עד אילת ומסייעת לכ-16,000 משפחות של קשישים, בהם כ-8,000 ניצולי שואה. בנוסף, מסייעת הקרן למשרד הרווחה והשירותים החברתיים בסיוע לאוכלוסיות פגיעות בימי הסופה.

שוטרי משטרת התנועה, ציוד חורפי
צילום: הקרן לידידות

תו סגול בקניונים וטייק אווי בדוכני המזון: החלטות ועדת הקורונה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן