חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קבוצת תלמידי תיכון הותקפו בשכונת שמעון הצדיק; ח"כ בן גביר: "התנהלות המשטרה מחפירה" | כל הפרטים

כוחות המשטרה בזירה בשכונת שמעון הצדיק

תלמידי ישיבה בשמעון הצדיק הותקפו באבנים במהלך סיור במקום. המאבטח שליווה את הטיול ירה באוויר, בכדי להרחיק את התוקפים מהתלמידים שהותקפו באבנים והקהל המשולהב ניסה לעשות בתלמידים לינץ'. המשטרה עכבה לחקירה את המאבטח.

מארגון חוננו נמסר: "קבוצת של כ-20 תלמידי תיכון שעשו דרכם בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, יחד עם הצוות החינוכי הותקפו בצורה קשה בידי פורעים ערבים באמצעות בקבוקי זכוכית ואבנים. בקרב התלמידים יש מספר פצועים, לפחות אחד מהתלמידים נפגע בראשו.

אחד מאנשי הצוות החינוכי, הניס את הפורעים באמצעות נשקו האישי. כעת כוחות משטרה גדולים הגיעו לסייע לחברי הקבוצה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר מסר בתגובה לאירוע: "מצפה לשמירה והגנה על אזרחי ישראל ומצער לשמוע שמשטרת ירושלים עוצרת את הקורבן, ונותנת גב לפורעים ולתוקפים ואלה שביקשו לבצע לינץ' בתלמידי הישיבה. התנהלות המשטרה היא ביזיון וחרפה ומסר לאותם פורעים שיכולים להמשיך לתקוף ולא ינקטו מולם סנקציות".

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר, התקבל במשטרה דיווח אודות יידוי אבנים ברחוב פייר ואן פאסן במזרח ירושלים. כתוצאה מכך, במקום יש צעיר שנפגע באורח קל מידויי האבנים והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

כוחות משטרה הוזעקו למקום, ומבירור ראשוני בזירה עולה כי בהמשך ובתגובה לידויי האבנים שהחל בוצע ירי באוויר ע״י אזרח. בפעילות מהירה של המשטרה, נתפס חשוד כבן 15 בחשד ליידוי אבנים והוא הועבר לחקירה.

המשטרה פתחה בחקירה ונסיבות האירוע נבדקות".

כוחות המשטרה בזירה בשכונת שמעון הצדיק
צילום: יאיר קהתי

הכינו את המטריות – תחזית מזג האויר בירושלים לימים הקרובים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן