חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוקירים את צוותי החינוך: אוסקר החינוך הירושלמי יוצא לדרך

מינהל החינוך בעיריית ירושלים יקיים השנה את טקס אוסקר החינוך הירושלמי זו השנה הרביעית, בסימן "אוסקר מחוץ לקופסה – לעשייה חינוכית יוצאת דופן". האוסקר יוקיר יוזמות חינוכיות וחברתיות מקוריות ויצירתיות, וכן נשות ואנשי חינוך יוצאי דופן. זאת, על רקע שנה נוספת בה מערכת החינוך התנהלה לצד הקורונה.

נושא האוסקר נבחר מההבנה כי השנה האחרונה, על כלל האתגרים שבה – גל תחלואה נוסף ופגיעה בשגרת הלימודים – הובילה למחשבה ופעולה 'מחוץ לקופסה', אנשי החינוך יצרו יוזמות מקוריות והתמודדו עם אתגרים חינוכיים באופן יצירתי.

היום נפתחה האפשרות להגיש כמועמד/ת כל איש ואשת חינוך לזכייה באוסקר. הגשת המועמדות פתוחה לכלל הציבור: תלמידים בעבר ובהווה, הורים, מורים ומנהלים, קולגות ועוד.

להלן הקטגוריות: מנהל/ת, מורה, מזכירה, גננת, סייעת, צוותי הצהרונים, פסיכולוג/ית, יועצת/עובדת סוציאלית בבתי הספר, מלווה הסעות, אב בית, שומר או יוזמה חברתית יוצאת דופן.

טקס האוסקר עצמו ייערך בתאריך ה-25.5.22 במעמד ראש העיר, כחלק משבוע החינוך הירושלמי המתקיים גם הוא זו השנה הרביעית. שבוע החינוך יתקיים בין התאריכים 22-26.5 ויכלול מגוון אירועים החוגגים את החינוך הירושלמי, בכלל המגזרים והגילאים, בדגש על הוקרת צוותי החינוך בתקופה מאתגרת זו.

לדברי ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אוסקר החינוך הוא אחת הדרכים של מערכת החינוך המדהימה שלנו לומר תודה מכל הלב לנשות ואנשי החינוך ולכל הצוותים הסובבים אותם, על פועלם למען חינוך הדור הבא, על המסירות ועל המקצועיות, וגם על ההקשבה והמעטפת שהם מעניקים לתלמידיהם. אני מאחל בהצלחה לכולנו!"

בפעם השניה השבוע: שני שוטרים נפצעו קל-בינוני בפיגוע דקירה; המחבל נוטרל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן