חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחם my ninja- מודיעין הסיפור מאחורי הקמת המקום

שחר מי-און, תושב מודיעין, אב לארבעה ילדים עבד בעולם ההיי טק עד שהולדתו של בנו עידן שינתה את מסלול חייו.
שחר מספר על התהליך שעבר: "הולדתו של עידן גרמה לחיי להיכנס באמצע החיים לחישוב מסלול מחדש. בזכותו, הפכתי את המשבר לעשייה. בזכותו הפכתי לחוצה גבולות, משיג תוצאות, ומהווה מודל עבור משפחות מיוחדות".

אחרי 12 שנה של התנדבות בתור יושב ראש עמותה לצרכים מיוחדים במודיעיין, הקמת בית עבורם בתוך הקהילה ועוד. בנוסף הייתי מהמייסדים של סניף "כנפיים של קרמבו" הגדול בישראל בעיר מודיעין. לאחר שנים רבות של פעילות בתחום החברתי, החלטתי לפרוץ ולהביא לשינוי חברתי-עסקי : פעיל יוזם ומשנה סדרי עולם, בתחום מעמד הילד, השוויון החברתי. המוטו ולהוביל סיכוי שווה לשונה וכך למעשה עלה לראשונה הרעיון של מתחם הנינגה.

צילום: יח"צ

עוד לפני שתכנית הנינג'ה הגיעה לישראל עקבתי אחר העונה האמריקאית והתאהב בתחום. הנינג'ה זה לא ספורט שהמטרה שלו היא להגיע לאיזשהו הישג ולהשוויץ בו, תמיד יש עוד מטרה, עוד יעד לכבוש. זה מה שהופך אותו מטרנד טלוויזיוני לענף ספורט אמיתי שכבש את העולם.

שחר מי און, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בתחילת שנת 2022 הקימו שחר ובת זוגו, יוספה חליבה, את "My Ninja", מתחם נינג'ה מקצועי וייחודי במע"ר החדש של העיר מודיעין
שחר ויוספה כמובן דאגו שמתחם "מיי נינג'ה" יהיה מונגש במאה אחוזים. מהחנייה והשירותים ועד למתקן המים הקרים. אבל מעבר לנגישות הפיזית, קיבלו השניים החלטה שלא יקרה מצב בו תגיע למקום משפחה ואחד מהילדים יאלץ לשבת בצד ולהסתכל. כל ילד מוזמן להגיע יושב על כיסא גלגלים, על הספקטרום כל אחד יכול אצלנו! כולם יכולים, אין אף אחד בחוץ.

הגישה המשלבת לא נוגעת רק לילדים עם צרכים מיוחדים, רואים בנינג'ה הזדמנות להעצים גם ילדים עם בעיות התנהגות או אי-נוחות פיזית כשזה סוף סוף קורה, זה מדהים ומרגש.

צילום: יחצ

בית כנסת בגבעת זאב נשרף – נזק רב נגרם למבנה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן