חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תצוגת האופנה של אקי"ם ירושלים

תערוכת האופנה של אקים ירושלים


לרגל "יום המעשים הטובים" שחל בשבוע שעבר, "אקים ירושלים" קיימו תצוגת אופנה שבה השתתפו דיירי ההוסטלים שמפעילה העמותה. את הבגדים שלבשו תרמו צוות "הבוידעם" חנות בגדים יד-שנייה, שהוקמה כיוזמה חברתית של "העמותה לשיקום ושילוב – שף יתיב".

לאורך כל השבוע הדיירות והדיירים הגיעו למדוד בגדים, קיבלו תספורת מהספר קובי עטר והנשים עשו טיפולי מניקור ולק מהמניקוריסטית מארי עטר. גם צוות "אקים ירושלים" נרתם למשימה והמדריכות ואמהות הבית דאגו לאפר את הדיירות ולארגן את כולם לתצוגה כשעל כולם מנצחת סחר סלמאן- מדריכה בכירה של אקים ירושלים.

התצוגה נערכה במסגרת פתיחת קמפיין גיוס ההמונים של "אקים ירושלים" שנועד לממן את פעילות העמותה ולגייס שגרירי תרומה רבים ככל האפשר עד ליעד של כחצי מיליון שקלים. כדי לרתום את השגרירים החליטו דיירי אקים ירושלים להשתתף בתצוגת האופנה.



במהלך השבוע החולף ערכו הדיירים חזרות והיו מלאים בהתרגשות גדולה מגודל המעמד.

בין הנוכחים בקהל היו משפחותיהם של הדיירים, שבאו לראות את קרוביהם מתהלכים לאורך המסלול האדום במיטב הבגדים, מאופרים ומסורקים למשעי. "לא האמנת שזה הבן שלי," סיפרה אמא של אחד המשתתפים.

דיירי אקים ירושלים שהשתתפו בתצוגה: נטע אלבז; סיון פורשיאן; אורית שובל; עדי מזרחי; טלי שרבף; יעל בן חיים; לאה לוי; הילה בראשי; סיון כהן; איקה ספיר; גילי פוני, נטלי אשכנזי, דפנה גולדנברג וטל קדם.

שיער: קובי עטר
ציפורניים: מארי עטר
איפור: סחר סלמאן


צילום: עדן רובין
מוסיקה: אושרה דאי


ניר לוי, מנכ"ל "אקים ירושלים": "חרטנו על דגלנו לשלב את דיירנו בקהילה ולתת להם תמיד תחושת העצמה ושהם שווים בחברה הישראלית. הערב הדיירים הוכיחו לכל הקהל הנפלא שהגיע שהם בהחלט מסוגלים לעשות הכל ולהיות כל מה שבא להם. מרגש מאוד"

גיא אביהוד, "הבוידעם", שגם הנחה את הערב: "אנחנו רגילים להיות בצד המקבל. אלפי אנשים תורמים בגדים לחנות במהלך השנה וזה נחמד שיש יום כזה כמו "יום המעשים הטובים" כדי להעניק בחזרה לחברה. שמחנו להלביש את דיירי "אקים ירושלים" – החיוך על פניהם בעת המדידות ועל השטיח האדום- היה שווה את הכל".

צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין
צילום: עדן רובין


אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן