חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים במחווה מרגשת לצביקה פיק 📽️

במסגרת אירועי הפתיחה של פסטיבל חוצות היוצר, קיבל צביקה פיק תעודת תושב כבוד של העיר ירושלים מראש העיר

ראש העיר ירושלים משה ליאון העניק לפני מספר שעות במסגרת אירועי חגיגות פתיחת פסטיבל חוצות היוצר, את תואר תושב כבוד של העיר ירושלים לזמר, היוצר והמלחין צביקה פיק. זוהי למעשה פעם ראשונה שמתקיים טקס הענקת תושב כבוד של העיר ירושלים.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "פסטיבל חוצות היוצר שבירושלים מצדיע השנה לאמני ישראל לדורותיהם ואני שמח נרגש וגאה להעניק לאמן צביקה פיק שרבים גדלו על שיריו. החלטתי להעניק לצביקה הרבה כבוד, הערכה ואהבה מעמד של תושב כבוד של עיר הבירה של מדינת ישראל". והוסיף "צביקה פיק נמנה בשורה אחת עם האמנים הגדולים של מדינת ישראל, בעל קריירה אדירה של למעלה מחמישה עשורים והביא במהלך השנים כבוד רב למדינת ישראל- בארץ ובעולם. לאור הערכתנו לפועלו ולשנה המורכבת שעבר – החלטתי להעניק לו עם הרבה כבוד, הערכה ואהבה מעמד של תושב כבוד של עיר הבירה של מדינת ישראל. עיר של אמנות, תרבות ובידור, עיר מגוונת ורבת צבעים ריחות, טעמים ותרבויות. אנחנו מאחלים לו בריאות והמשך פעילות יצירתית שנים רבות".

 

צילום:  סטילס ג'קי לוי. וידאו שיר פינטו, יחצ חוצות היוצר

 

צביקה פיק אמר: "אני גאה לקבל היום את תעודת תושב הכבוד של ירושלים. אני נרגש במיוחד שכן פסטיבל חוצות היוצר חרט על דגלו השנה להצדיע לאמני ישראל ולי באופן אישי. הופעתי מספר פעמים בפסטיבל החשוב הזה ואני מרגיש שזוהי סגירת מעגל עבורי. לקבל את תואר אזרח הכבוד של העיר ירושלים אינו דבר מובן מאליו עבורי ואני רוצה להגיד המון תודה לראש העיר משה ליאון, על הכבוד שהעניק לי ומודה לכל תושבי ירושלים ועם ישראל על האהבה הרבה שאני מקבל".

ציון תורג'מן, מנכל חברת אריאל: "חוצות היוצר חוגג 44 שנות פעילות ומצדיע לאמני ישראל ולכן היה לנו ברור שבמסגרת אירועי פתיחת הפסטיבל צביקה פיק, שהוא אחד האמנים החשובים והמוערכים שיש למדינת ישראל חייב להיות חלק. צביקה הופיע בירושלים עשרות פעמים והעיר ירושלים מחזירה לו ובגדול עם הענקת תושב כבוד של העיר. השנה בנינו תכנית מעניינת ומגוונת יותר מאי פעם המציעה לקהל הרחב- בני נוער, צעירים, ילדים, משפחות, חובבי אמנות, מבוגרים על כל המגזרים והמינים, מבחר אירועים ופעילויות כולל מופע מרכזי מדי ערב של גדולי הזמרים בארץ, טברנה ים תיכונית, מתחם לילדים ולקטנטנים וכל זה במחיר של 75 ₪ בלבד לכרטיס ,60 ₪ בהנחות שונות כולל תושבי ירושלים ו 30 ₪ לילדים. אני מזמין את עם ישראל לבוא לירושלים וליהנות מפסטיבל חגיגי באווירה מיוחדת כמו שרק בירושלים ניתן למצוא".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן