חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לזכרן של לוסי, מאיה ורינה די הי"ד: רכב חירום מיוחד נתרם לאיחוד הצלה

רכב חירום מיוחד, נתרם הבוקר לארגון המתנדבים הלאומי – איחוד הצלה, לזכר קורבנות הטרור לוסי, מאיה ורינה די הי״ד

טקס מרגש התקיים הבוקר במטה הארצי של ארגון המתנדבים הלאומי -איחוד הצלה בירושלים, כאשר במהלכו רכב חירום מיוחד נתרם והוקדש לזכרן של לוסי, מאיה ורינה די הי״ד, שנרצחו בפיגוע טרור מחריד, בבקעת הירדן בחודש אפריל.

בטקס השתתפו הרב ליאו די, בעלה של לוסי ואביהן של מאיה ורינה, יחד עם מר אבי טוביאס התורם הנדיב של הרכב, מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק וסמנכ"ל המבצעים של הארגון דובי מייזל.

רגע מיוחד נרשם לאחר שהרב די חתך את סרט ההשקה שהקיף את הרכב וגילה את טקסט ההקדשה שנכתב באנגלית: ״לזכרון אוהב של לוסי, מאיה ורינה די הי"ד. יהי רצון, שחייהם וזכרם ימשכו כברכה למשפחתם ולכל עם ישראל. עם ישראל חי – אילנה ואבי טוביאס.״

מתחת לטקסט, הוצמדה תמונה של לוסי, מאיה ורינה הי״ד. בצדו השני של הרכב, מופיעות שלוש השאלות שלוסי די נהגה להדגיש, שצריך כל אחד לשאול את עצמו כל הזמן: "איזה מעשה טוב עשיתי השבוע? איזה מעשה טוב מישהו עשה למעני? מה ה׳ עשה בשבילי״.

צילום: דוברות איחוד הצלה

הרכב, אשר נתרם על ידי מר אבי טוביאס, הינו קונספט חדש שפותח עבור ארגון המתנדבים הלאומי – איחוד הצלה, בכדי לתת מענה מהיר, הן בעיר והן בתנאי שטח מורכבים.

מדובר ברכב שטח מאובזר במיוחד, 4X4, המצויד בציוד הצלה מתקדם ומקצועי, שיאפשר לרופא הנוהג ברכב לבצע טיפול מציל חיים מתקדם בשטח, טרם הגעת האמבולנס.

בין שאר הציוד המקצועי הקיים ברכב ישנו גם מכשיר אולטרסאונד, מוניטור לב מתקדם, מערכות תאורה מיוחדות, שתי מערכות תקשורת מתקדמות, הכוללות מערכת מבוססת רדיו, הפועלת גם באזורים בהם אין קליטה סלולרית, ועוד. ברכב יכולים לשהות עד שישה אנשי רפואה בו זמנית כדי למקסם את יכולות הצלת החיים במצבים קריטיים.

הרכב ישמש ביום יום את ד"ר ישי בן אורי, רופא ילדים מתנדב באיחוד הצלה, שגר בשכונת עיר דוד שבירושלים. ד"ר בן אורי, איבד את רכבו הפרטי יחד עם כל הציוד הרפואי המתקדם שהיה בו, בהצתה שהתרחשה בשכונת סילוואן בירושלים, באוקטובר 2022. הרכב המקצועי והמתקדם הזה יסייע לו להציל חיי אדם ולהעניק סיוע רפואי חיוני לנזקקים.

במהלך הטקס אמר הרב די לנוכחים: "תשעה באב הוא היום העצוב בשנה, אבל גם היום בו ייוולד המשיח, מה שמלמד אותנו שמהסבל הגדול ביותר שלנו, באה גם הישועה הגדולה ביותר שלנו. אבי וארגון המתנדבים הלאומי – איחוד הצלה יצרו דרך מדהימה לגאולה ואני מודה להם מעומק הלב.״

התורם הנכבד מר אבי טוביאס, דיבר בדמעות על המוטיבציה שלו לתרום את הרכב לזכר משפחת די. הוא הדגיש את הצורך באחדות בעם היהודי ואמר: "כולנו משפחה אחת, הלב שלנו הוא אחד ואנחנו צריכים יותר אחדות. זה מה שיביא את הגאולה לעם היהודי וזה מה שגורמת הפעילות של איחוד הצלה, מקרבת לבבות. כל הפעילות המיוחדת הזאת תהיה מעכשיו לזכותן ולזכרן של לוסי, מאיה ורינה די הי״ד.״

צילום: דוברות איחוד הצלה

שני פצועים בינוני כתוצאה מתאונה סמוך לשדות מיכה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן