חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

M16, מיליון ש"ח ו 2 ק"ג כסף וזהב. את כל זה מצא אחראי הצוות משועפט בתחנת הרכבת נבון – והחזיר

 

לפני כשבוע מצא יוסף כוז, עובד צוות 3 ניקיון בתחנת הרכבת בירושלים, שיק בנקאי בשווי מיליון שקלים. היום העניקו לו מנהליו תעודת הוקרה ושי צנוע על היותו עובד מצטיין ומסור

הכירו את יוסף כוז (31), תושב שועפט, ראש צוות ניקיון בחברת צוות 3 ניקיון בתחנת הרכבת יצחק נבון בירושלים. הוא נשוי, אב לשלושה ילדים ועובד בחברה מזה שש שנים. מעת לעת, במסגרת עבודתו, הוא מוצא אבידות שונות של נוסעים ברכבת.

לפני כשנתיים מצא יוסף, למשל, כסף וזהב במשקל 2 ק"ג, במקרה אחר מצא בשירותים נשק של חייל ובחגי ישראל הוא מאתר, על בסיס קבוע, גם ילדים אובדים. על כל האבידות יוסף מעדכן כמובן את מעסיקיו, כמו שקרה לפני כשבוע, כאשר מצא המחאה בנקאית בשווי מיליון שקלים. ההמחאה נמסרה אחר כבוד להנהלת הרכבת, אשר השיבה את האבידה לבנק.
יוסף, כיצד מצאת את מיליון השקלים ?

"מצאתי את המעטפה בין החלון של קרון הרכבת למושב. לפני שזרקתי אותה לפח, החלטתי לפתוח אותה וראיתי שכתוב: 'מיליון שקל'. חשבתי שזה לא אמיתי, שזה משחק. בדקתי את זה שוב ועליתי ישר למנהל התחנה. כולם היו בשוק, גם שם בהתחלה לא האמינו שמדובר בסכום הזה".

מיליון ש"ח. השיק שהוחזר ללקוח, צילום: דוברות רכבת ישראל

התגובות מהסביבה, סיפר יוסף, היו מלאות הערכה ואמר: "אנחנו אנשים ישרים ומחזירים כל דבר שאנו מוצאים. זו העבודה שלנו וזה בסדר גמור, כולם מבסוטים. זו הרגשה טובה להחזיר משהו שאבד למישהו, כי אני בעצמי מכיר את ההרגשה, כשהחזירו לי אחרי יומיים את הטלפון שאיבדתי".

ביום חמישי התקיים טקס הענקת תעודת הצטיינות ליוסף כוז בתחנת הרכבת יצחק נבון בבירה. מנהלי צוות 3 ניקיון- ארנון רדיע מנהל מרחב ניקיון צי נייד ויאיר סרור, מנהל תחנות קצה דרום – העניקו ליוסף את התעודה ושי צנוע. יוסף התרגש מהמעמד ואמר: "אני מודה על ההערכה על העבודה הקשה שאנו עושים מדי יום".

אודי גונן, מנכ"ל חברת צוות 3 ניקיון: "יוסף מבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ומשקף את הערכים אותנו אנו מקדמים בחברה: יושרה, נאמנות ומסירות. תעודת ההוקרה היא עדות להצטיינות מעוררת ההשראה לעובדים ולחברה. ישר כוח והמשך הצלחה".

בצילום מימין לשמאל: יאיר סרור, יוסף כוז וארנון רדיע. צילום: צוות 3

אירוע חומרים מסוכנים במתחם הקאנטרי; עשרות נפגעים במקום; הושגה שליטה באירוע

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן