חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מנקים לכלוך מצטבר מהספות

קרדיט תמנה CANVA

לספות האהובות שלכם יש נטייה לצבור את כל מה שתביאו עליהן, כל לכלוך הגוף מועבר אליהן, כל דבר שנשפך, הצטברות אבק ועוד המון דברים שונים שאחרי כמה זמן גם לא תוכלו שלא לראות את זה. לספה שלכם מגיע את הטוב ביותר, אז חשוב לדעת איך תוכלו לנקות את כל הלכלוך שהצטבר עליהן. אולי תשמחו לגלות שיש לכם את האפשרות לנקות את הספה שלכם בשלל שיטות ודרכים, עבור כל סוגי הלכלוך והכתמים, וכל זה הרבה יותר בקלות ממה שאולי חשבתם.

אל תתפשרו

בסופו של דבר יש הרבה לכלוך שמצטבר על הספות שלכם, ויכול להיות שלבד לא תצליחו לנקות את הספות כמו שצריך, אך זה הזמן שלכם לגלות את חברת we-clean, חברת הניקיון המובילה בתחום שתגיע עד אליכם הביתה בכל מקום בארץ. תקבלו אצלם את שירותי הניקיון המתקדמים והמקצועיים ביותר שיש, עם מומחיות וניסיון שאין תחליף להם, תגלו את הספה שלכם מחדש בעזרת שירותי הניקיון האיכותיים שלהם.

סוגי לכלוך

בשביל לדעת איך לנקות לכלוך מצטבר מהספה שלכם, קודם חשוב שתכירו את שלושת סוגי הלכלוך העיקריים שיש. כל סוג לכלוך עלול להזדקק לניקוי מותאם ולעיתים ניקוי מאסיבי יותר ממה שניתן לעשות בעצמנו, מה שמצריך את העזרה של אנשי מקצוע.

לכלוך מוצק

בשגרה, במהלך היום יום, הספות צוברות לכלוך מוצק שאינו יכול להתפרק פשוט במים בלבד. מדובר בלכלוך כמו לדוגמא אבק, שאריות של אוכל, חול, שערות וכדומה. בשביל לטפל בלכלוך מהסוג הזה, צריך לעשות שאיבה יבשה על ידי שואב אבק.

כתמים נקודתיים

אם יש לכם ילדים קטנים, בטח אתם מכירים את הנטייה לאכול בסלון, וכדי להקדים פה את הפתרון לבעיה, חשוב להכיר את סוגי המקורות השונים שמהם נוצרים כתמים על הספה שלכם. בדרך כלל ישנן כתמים המבוססים על מים וכתמים המבוססים על שמן. הכתמים המבוססים על מים מגיעים מתה, קפה שתייה קלה ועוד, ואילו כתמים המבוססים על שמן מגיעים לדוגמא משמן תירס, קנולה, שמנים מבשר או שמן דגים ודברים כאלה.

הסרת כתמים ביעילות

בכדי להוריד את הכתמים האלו ביעילות, צריך להבין את העניין לעומק, בשביל ניקוי ספות טוב צריך חומר ממיס, פעולה ושטיפה. החומר הממיס יכול להיות חומר ניקוי שרכשתם בחנות, או דברים שכבר יש בבית כמו סודה לשתייה, סבון כלים וכדומה. הפעולה היא בדרך כלל קרצוף, כמו מעין הברשה, ולאחר מכן בשלב השטיפה מסירים את החומר ואת שאריות הכתם המומס בתנועות סיבוביות עדינות עם מגבת או סמרטוט.

לכלוך כללי

הלכלוך מהסוג הזה, זה הסוג שמצטבר במשך השנים, הוא נבנה מזיעה, שמן גוף, אבק מהאוויר, שאריות תכשירי ניקוי ועוד. את סוג הלכלוך הזה לא ניתן להסיר בכוחות עצמנו, וזה מהמקרים שמצריכים ניקוי מקצועי יסודי שיגיע עד אליכם הביתה וידע לעשות התאמת חומרים ומכשור בשביל לנקות את הספה שלכם ביעילות רבה.

לסיכום

אם אתם לא בטוחים מהו סוג הכתם או הלכלוך, כדאי שפשוט תתייעצו עם גורם מקצועי, ובאופן כללי כדי למנוע את ההצטברות החוזרת של הלכלוך, מומלץ שתדאגו לניקוי בסיסי ותחזוקה קבועה כמו שאיבת אבק חוזרת, מה שישאיר את הספה שלכם המצב האידאלי לאורך זמן.

המאמר נכתב ע"י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן