חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכבוד ט"ו באב: מתנדב מד״א שפגש את אשתו בהתרמת דם בשערי צדק

לפני כשנה וחצי יצא שמואל שרנזון, מתנדב שירותי הדם של מד״א ואח בהכשרתו להתרמת דם שגרתית בבית החולים שערי צדק שבירושלים – הוא לא תאר לעצמו שכך יפגוש את אהבת חייו.

בשעות הצהריים הגיעו דנה וחברתה, 2 סטודנטיות לסיעוד שעבדו במרכז הרפואי וביקשו לתרום דם. בתום התרומה חשה חברתה של דנה חולשה ונשכבה על מיטה סמוך לשמואל שהחל בבדיקות רפואיות כשבמקביל החל לנהל שיחה קצרה עם דנה שעמדה בסמוך לחברתה.

כשבועיים לאחר מכן זיהתה דנה את שמואל באחד מאתרי ההיכרויות, ופנתה אליו. שמואל, שנזכר בהתרמת הדם הסכים מיד לפגישה והשניים יצאו לדייט – הפעם מחוץ לניידת התרמת הדם של מד״א. בחודש יוני האחרון נישאו שמואל ודנה.

בתחילת השבוע, שנה וחצי לאחר פגישתם הראשונה – חזר שמואל עם ניידת התרמת הדם של מד״א לבית החולים שערי צדק בירושלים להתרמת דם נוספת, ובין עשרות האנשים שהגיעו לתרום דם, פגש גם את דנה אשתו.

צילום: דוברות מד"א

לדברי שמואל: ״תמיד הייתי בטוח שכל הסיפורים המרגשים האלה על מפגשים מקריים זה לא משהו שבאמת קורה. בהיכרויות מעשי חסד תמיד עובדים, אז אם לא תכירו בהתנדבות – תכירו בהתרמת דם.״

אשתו, דנה שרנזון, מספרת על המקרה מהצד שלה: ״באותו יום הלכתי עם חברה שלי להתרמת דם בשערי צדק ופגשתי לראשונה את שמואל. כמה ימים לאחר מכן, בזמן שעבדתי במשמרת בבי"ח פגשתי שוב את שמואל ובפעם השלישית כבר ראיתי אותו באתר היכרויות.

שלחתי מיד לחברה שלי את הפרופיל שלו והרגשתי שיש כאן משהו אחר. אחרי הדייט הרביעי הבנתי שהעניינים רציניים.״

שב"חי ירושלים: צעירים גנבו אופנוע מדרום העיר ונעצרו

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן